Nr.2 Posted November 30, 2006 Report Share Posted November 30, 2006 Någon som vet var man kan köpa en sådan i stockholmsområdet? Jag tappade nämligen min fina mössa under en övning nyligen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Håkan Posted November 30, 2006 Report Share Posted November 30, 2006 Någon som vet var man kan köpa en sådan i stockholmsområdet? Jag tappade nämligen min fina mössa under en övning nyligen. Förådet!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munken_swe Posted November 30, 2006 Report Share Posted November 30, 2006 Om du har förlorat mössan i tjänsten så borde du ju hämta ut en ny. Men om du av någon anledning inte vill det så: http://www.soldf.com/links_webbshopping.html Ett flertal av de sidorna har den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FkN Posted November 30, 2006 Report Share Posted November 30, 2006 ÖB kan det finnas på. Annars kan du alltid köra en affse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nr.2 Posted December 1, 2006 Author Report Share Posted December 1, 2006 Förtydligande av mig. 1: Den ingick inte i min uthämtade utr, jag hade köpt den uppe i umeå, alltså ingen affse 2: Jag muckade i söndags Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaelD Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Om du går med i HV så bör du få ut den, annars är det väl bara överskottsbolag som har den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nr.2 Posted December 4, 2006 Author Report Share Posted December 4, 2006 Återigen förtydligande: Jag önskar köpa en m59, jag bor i sthlm, någon som vet var man i sthlmsomr kan KÖPA en m59 keps? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eskil Posted December 5, 2006 Report Share Posted December 5, 2006 (edited) Återigen förtydligande: Jag önskar köpa en m59, jag bor i sthlm, någon som vet var man i sthlmsomr kan KÖPA en m59 keps? Överskottsbolaget (alias ÖB ) Edited December 5, 2006 by eskil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts