Richie_3000 Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 Alla har inte vanliga 8-17 jobb utan en annan jobbar skift och börjar klockan 11 varannan vecka... så min fundering är nu hur jag ska sköta min träning under de sena veckorna... när jag vaknar på morgonen är jag ju ashungrig, men äter jag mkt frukost direkt så kan jag inte träna, både för att magen säger emot och för att det väl är rätt dumt? Så för att få ihop detta funderar jag nu över två frukostar, en liten liten för att magen inte ska va helt tom när jag går till gymmet och sen en riktig frukost efter gymmet, före jobbet... så vad tycker ni dessa två frukostar ska bestå av? tips o råd mottages öppet Link to comment Share on other sites More sharing options...
dazzzero Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 Jag tycker att du ska göra äggröra med fetaost och naturell yoghurt med linfrön innan träningen. Kallas bra frukost med lågt GI. Räcker det inte med typ två frukter och lite juice efter träningen? Givetvis juice utan tillsatt socker och juice som inte kommer från fruktkoncentrat. Köp tropicana. Det där skulle funka för mig som inte är alltför hungrig på morgonen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
molin_visby Posted December 6, 2006 Report Share Posted December 6, 2006 Om du är hungrig släng i dig nån banan eller två innan träningen och ät sen rejäl frukost efter. Du kan ju äta nåt litet innan du gör dina morgonrutiner (eller vad du gör) t.e.x packa ihop träningskläderna osv. så smälter maten. Personligen älskar jag att gå upp tidigt å dra en löprunda och sen komma hem å äta en stor frukost som belöning!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zache Posted December 12, 2006 Report Share Posted December 12, 2006 Jag brukar käka milen till frukost.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.