Jump to content

Nästa sommarplåga?

DavvE

Recommended Posts

Varför känns denna text så väldigt slåående när jag får höra den typen av låtar?

"Det är löjligt att påstå att tv-spel påverkar barn.

Om tex Pac-Man påverkade barn födda på 80-talet, då skulle vi idag ha en massa ungdomar som springer runt i ett mörkt rum och äter piller medan de lyssnar på monoton och enformig musik"

Blir inget höjdarbetyg på den. Men.........

......Om man klipper bort sången och tar ut ett par musikslingor och gör likadant på "boten" och ett par låtar till så kan man nog mixa ihop en hyfsad stämningshöjare på mina kalas iaf.

Kommer någon ihåg låten "around the world" vilka också var låtens enda textrad i upprepning?

Den måste vara sämst...

Denna låt måste ju dock vara gjord med ett hånflin...

Daft Punk - Around the World

Se där ännu ett entry till min musik-favoritlista på YouTube. :)

/J

Ahh! 8-/

Ytterliggare en låt i mitt "Webdesignmusik". Är av den åsikten att denna typ av musik är den enda man kan lyssna på när man trollar med HTML och annat myspys

Ahh! :clap:

Ytterliggare en låt i mitt "Webdesignmusik". Är av den åsikten att denna typ av musik är den enda man kan lyssna på när man trollar med HTML och annat myspys

Åh? I så fall uppskattas kanske The Grid?

Swamp Thing

Tyvärr alledes för korta klipp... skall leta upp singlarna hemma... "Southern Comfort"-mixen av Swamp Thing är rejält förlängd.

/J

Ahh! :clap:

Åh? I så fall uppskattas kanske The Grid?

Swamp Thing

Tyvärr alledes för korta klipp... skall leta upp singlarna hemma... "Southern Comfort"-mixen av Swamp Thing är rejält förlängd.

/J

Ooja!

Det uppskattas :D

• 3 weeks later...
  • Forumsledning

Har faktiskt hört den nån morgon förra veckan på The Voice 105,1 MHz, programledarna var liksom SoldF Forums anhängare oeniga.

En tyckte den var "grym" (vilket är det mest överanvända adjektivet just nu), emedan den andra tyckte den var värdelös.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...