dazzzero Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 Hur tar man bort det som automatiskt har sparats när man har skrivit i ett sökfönster? Till exempel i google Link to comment Share on other sites More sharing options...
King Kill Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 Du "markerar" och trycker på Delete-knappen. Dock verkar det inte funka alla gånger, men ibland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dazzzero Posted November 13, 2006 Author Report Share Posted November 13, 2006 Ibland är det skammen som ger sig, kom själv på svaret på min fråga. Man går helt enkelt in i internet-alternativ och klickar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bappelsinmannen Posted November 13, 2006 Report Share Posted November 13, 2006 Hur tar man bort det som automatiskt har sparats när man har skrivit i ett sökfönster? Till exempel i google Sökt efter "Sexy horny babes" eller liknande på tjejens dator? //Nisse Link to comment Share on other sites More sharing options...
dazzzero Posted November 13, 2006 Author Report Share Posted November 13, 2006 Hur tar man bort det som automatiskt har sparats när man har skrivit i ett sökfönster? Till exempel i google Sökt efter "Sexy horny babes" eller liknande på tjejens dator? //Nisse Hahaha, jo givetvis, du känner igen situationen märker jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
dazzzero Posted January 1, 2007 Author Report Share Posted January 1, 2007 Då ställer jag frågan igen! Hur tar man bort det som automatiskt har sparats när man har skrivit i ett sökfönster? Till exempel i google Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maul Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 Vilken webläsare använder du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dazzzero Posted January 1, 2007 Author Report Share Posted January 1, 2007 Vilken webläsare använder du? Explorer, vill ta bort onödiga uppgifter från jobbdatan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maul Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 Då borde det vara samma variant som redan nämnts. Kan dock inte ge klara besked då jag inte använt Explorer på väldigt länge (Firefox). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 *Flyttar till Dataenheten* //Yman, BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
JBP Posted January 1, 2007 Report Share Posted January 1, 2007 öppna explorer-->klicka på verktyg--->internet alternativ där hittar du hur man tar bort cockies ,tidigare besökta sidor osv osv slit det med hälsan /jbp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.