Jump to content

REKLAM


Ignorance

Recommended Posts

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

har för mig att jag såg den här för några år sedan, men då var den för addressändring eller något..

 

-------NSFW---------

(banners på sidan)

Gäller bägge länkarna!!!

 

http://www.thorlinks.com/mediaview/670/A_Bit_Strange

 

Klart rolig reklam för Bud light!!!

 

http://www.thorlinks.com/mediaview/601/Fighting_Cockatoo

Link to comment
Share on other sites

Vill också lägga min röst på Sonys reklamer som de bästa som finns i modern tid :lala:

Den med studdsbollarna tog dom 250 000 studsbollar och skickade ner för en backe, vart hur häftigt som helst. Lika så den senaste med färg som sprutar runt hus, tog dom ett övergivet hus i glasgow och använde en vattenlöslig miljövänlig färg som tog dom 5 dagar att få bort :P

Link to comment
Share on other sites

Vill också lägga min röst på Sonys reklamer som de bästa som finns i modern tid :uzi

Den med studdsbollarna tog dom 250 000 studsbollar och skickade ner för en backe, vart hur häftigt som helst. Lika så den senaste med färg som sprutar runt hus, tog dom ett övergivet hus i glasgow och använde en vattenlöslig miljövänlig färg som tog dom 5 dagar att få bort :P

http://www.bravia-advert.com/

 

Bildgalleri ifrån inspelningen, filmen, samt flash-spel där du själv kan leka med färgartilleri. :lala:

Finns även länk till boll-reklamen där.

 

/J

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Såg precis glocalnets senaste (tror jag):

 

Ett stycke piketstyrka/NI smyger sig in på en kåk mitt i skogen. Mycket handsignaler till höger och vänster tills man hör en mobiltelefon. En av de uniformerade poliserna gestikulerar med mobilen varpå han smyger bakåt och positionerar sig bakom en tall och säger med hög röst:

"Hej, är det pappas lilla älskling som ringer?!"

 

Skottlossning, "DETTA ÄR POLISEN!" Mer skottlossning-

 

"Nej, nu måste pappa gå och arbeta. Nej, pappa MÅSTE gå och arbeta..."

Link to comment
Share on other sites

Tycker nog att all reklam om schampoo, lotions, bindor och liknande är skit. Samma skräp, bara det att de byter ut märket mot ett annat.

 

Bäst? Tja, Robert Gustavssons gamla reklam med "fulöl" är ju rätt schysst! :clap::worthy:

 

 

"Har du finöl? Ja får slumpen?" :wub:

 

Haha, de är ju bara för klockrena :D:clap:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Vid det här laget så är det ju en klassiker, kanske inte så många som kommer ihåg den:

 

Den jag tänker på är Blöjreklamen som rullade på TV för många år sedan, där förekom följande replik.

 

"Då blir Johan ledsen och kinkig"

HELVETES JÄVLA SKITREKLAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Gissa om jag har hört det där en miljon ggr i mitt liv.

 

:unsure::bash::uzi:sniper::rocketl::ak::-(:2guns:

 

 

Bäst är en reklam där en grå "svensson"familj från Holland sätter sig i en risig gammal Volvo (tänk DAF) och sätter på steroen - ut kommer musiken "I wanna f*** you in the ass" på repeat. Alla sjunger med... Samma tema som tyska kustbev.

 

=D

Link to comment
Share on other sites

Scan hade ju en ball reklam för några år sen, "vänta på bra glöd"

 

Ni vet brandmännen som medvetet försökte komma för sent till branden så att huset hade brunnit upp så de kunde grilla, fick tydligen en del skit enligt aftonbladet

 

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...9,81127,00.html

 

Men jag skrattade iaf en del...

Link to comment
Share on other sites

Scans julreklam som måste få alla MÖPar att springa och handla julmat under svåra nostalgiattacker

Linky

 

Sen var den gamla reklamfilmen för Alladinchoklad kul, den med killen som berättar för sina svärföräldrar hur de firar jul i hans släkt. "Vi brukar börja med att äta mat och då har vi gjort massa olika rätter som man får ta själv" :Malaj:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Den med killen som spelar någon sorts tv-spel och gör mysko rörelser med ena handen så att det ser ut som om han gör någonting helt annat, tycker jag inte om!

Kunde vart kul kanske men den är litet för vidrig.

Link to comment
Share on other sites

Bäst är en reklam där en grå "svensson"familj från Holland sätter sig i en risig gammal Volvo (tänk DAF) och sätter på steroen - ut kommer musiken "I wanna f*** you in the ass" på repeat. Alla sjunger med... Samma tema som tyska kustbev.

 

=D

 

länk till Youtube. (man måste dock logga in)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bäst är en reklam där en grå "svensson"familj från Holland sätter sig i en risig gammal Volvo (tänk DAF) och sätter på steroen - ut kommer musiken "I wanna f*** you in the ass" på repeat. Alla sjunger med... Samma tema som tyska kustbev.

 

=D

 

länk till Youtube. (man måste dock logga in)

 

 

:navy: hehe, den var bra! Ananrs så gillar jag nya Saab 9-3 rekalmen, inte så kul kanske men låten är ju så j-a skön!

Link to comment
Share on other sites

Bästa är ju felix ketchup, kommer inte ihåg ord för ord men det är den här

nemen, har de satt etiketten uppåner..?

jag tror jag har komme på konstruktionen, men det är synd att de har satt etiketten uppåner

gillar farsans lessna röst..

småfnissar bara jag tänker på den

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...