granQ Posted October 28, 2006 Report Share Posted October 28, 2006 Med Armed Assault runt hornet och vad som troligen kommer bli en jadrans multiplayer uppsving jamfort med OFP sa kanner jag det hade behovts en sida.. typ americasarmy.se for svenskar. En samlingsplats helt enkelt, om "communityn sviker" sa gor jag om sidan for helt enkelt hosta min egna addons och tjafs. Men jag behover lite namnforslag.. sa hit me. arma.net osv ar redan tagna. Endast .com, .net och .org ar av intresse (da ar specialerbjudande pa dom, ingen lust projsa massor for nagot annat) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Munin Posted October 28, 2006 Report Share Posted October 28, 2006 PanzerBattalion.xxx? SweBot.xxx? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted October 28, 2006 Report Share Posted October 28, 2006 granq.xxx /K Link to comment Share on other sites More sharing options...
BertilCesar Posted October 28, 2006 Report Share Posted October 28, 2006 bertilcesar.net ;P nämen swerma.xxx det är en blandning mellan orden "Sweden" och "ArmA". och att swerma låter som en svärm av något. som nu, en svärm av svenska arma spelare. tycker iaf jag var lite klyfftigt (oj såg en sak med namnet som inte var bra, det låter som något annat nrä man utalar det.. ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted October 28, 2006 Report Share Posted October 28, 2006 SwedishArmAresources .net SweArmA.net SwedishForce.net SweArma.net RocknrollArma.SE välj själv (ok, sista förslaget är inte så seriöst) granQ, du är en berest man.... du KAN hitta ett vettigt namn själv... du är även en jävligt duktig moddare till OFP, så jag litar på att du kan lösa uppgiften..... fan, du är min idol när det gäller svenska prylar till spel.... rock on mannen! (hur går det med thailändskorna?) ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted October 29, 2006 Author Report Share Posted October 29, 2006 Krook. www.granq.se finns redan, min personliga hemsida, men tankte skulle ha en for bara nerds.. (Datorer grejer som man inte vill flickorna skall veta hur nordig man ar egentligen). BertilCesar, vad det lat som var det forsta jag tankte pa.. Shadow, man tackar.. men tror inte berest hjalper sa mycke tyvarr i detta sammanhanget Tror bli: www.anrop.net Viille ha knutpunkten, men var typ taken forutom .eu gar bra har i thailand..har en sjukt massa lektioner att planera for imorgon bara.. kanske go with the flow on that one. Med flickan, tja its going good.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.