falken_ Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Nyss avslutat fek A med ett prov om härliga likviditetsbudgetar med mera... När jag satt där i aulan så fick jag faktiskt känslan av att jag tyckte ekonomi var kul, riktigt kul faktiskt och bra verkade det också gå. Har vi några ekonomer här på forumet? eller är det bara naturare och tekniker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vysotskij Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Civilekonom tillika forskare/lärare i nationalekonomi. Tar gärna diskussioner om utbildningar i ekonomi och annat per PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GD1 Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Filosofie magister i företagsekonomi. Tillägg: Examen från Uppsala. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EO4 Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Ekonomie magister från Universitas Regia Upsaliensis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rokare Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Hittade en papperslapp här som det står: Master of Science in International Business and Trade Tryckt på papper från GBG, Sveriges framsida GMY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kölsvinet Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Hittade en mental notering; Sektionen för Ekonomi och Teknik, tre omtentor...and counting. /M, ny tenta imorgon...(ja, jag ska också ta magistersexamen...om jag överlever tills dess...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
robot Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Ja, fast jag har några terminer framför mig Jag kan dock inte påstå att ämnena inom "kor:en" var lika spännande som du får det till. :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Gymnasieekonom, räknas det? I så fall är jag med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersL Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Nyss avslutat fek A med ett prov om härliga likviditetsbudgetar med mera... När jag satt där i aulan så fick jag faktiskt känslan av att jag tyckte ekonomi var kul, riktigt kul faktiskt och bra verkade det också gå. Har vi några ekonomer här på forumet? eller är det bara naturare och tekniker? Precis bommat en tenta för 2 veckor sedan i "företagsekonomi för civil och högskoleingenjörer" Byggingenjörs prog. Uppsala Universitet Edit: Nej jag personligen tycker inte det är ett dugg roligt, men smaken är som baken =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jante Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Ekon Dr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Engström Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 ekonom från samma institution där Vysotskij finns...det finns en del till därifrån som är medlemmar här. Fast som en som läste ämneskurs Nationalekonomi, och hade enorma problem med prop feken, så tycker jag du är bisarr om du gillar det där... Dock så är det alltid bra att kunna läsa en budget, eller ett bokslut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Gymnasieekonom här...omskolar mig till SSK för närvarande Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drv/Gunner Wedberg Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Logistik ekonom, (Om ca 40 dagar får jag min examen) Dvs Civilekonom med en massa tilläggsutbildning i logistik Edit:stavning Link to comment Share on other sites More sharing options...
sgt_filur Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 Har läst A-kursen i nationalekonomi. Mikroekonomi var väldigt intressant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattan Posted October 25, 2006 Report Share Posted October 25, 2006 BA Hons in European business from University of Lincoln Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.