JTS Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 HÄR har ni en mycket läsvärd länk. Den förklarar teorin om får, vargar och fårhundar. Och nej, jag pratar inte om djuren... ni förstår när ni läser. Läs detta om ni undrar varför ni gillar att ligga i en snöka när det är 20 grader kallt eller varför ni önskade att ni var med på ett av flygplanen under 9/11. Författare är LTC Dave Grossman (Ret), en mycket läsvärd författare, psykolog och officer. Edit, gjorde en J-Star-länk på Dave Grossman... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 Utmärkt artikel. Ett ordspråk kom för mig när jag läste de sista styckena: Be gentle, be polite but have a plan to kill everyone you meet. Planera för det värsta men hoppas på det bästa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JTS Posted October 19, 2006 Author Report Share Posted October 19, 2006 Planera för det värsta men hoppas på det bästa. Just det. Det finns många signaturer, och den är min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 Du och jag, Jake... du och jag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vargas Posted October 19, 2006 Report Share Posted October 19, 2006 Woof! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.