Emil666 Posted October 12, 2006 Report Share Posted October 12, 2006 (edited) Eftersom jag sammlar på en del saker från nerlaggda förband så har jag för ett tag sedan börjat inskaffa olika förbands jackor och klädesplagg. Jag har just nu 3 olika jackor från I22 plus en munk jacka! Och en T-shirt från Artreg och en träningsoveralls Jacka från F4 Är det någon som vet hur man kan få tag på andra olika förbands klädesplagg. Jag vet att på Tradera finns det imellanåt men men Edited October 12, 2006 by Emil666 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinhead Posted October 12, 2006 Report Share Posted October 12, 2006 Menar du träningsoveraller typ "profil" prylar? Second-hand butiker å "kupan" på röda korset kanske kan ha? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweMedic Posted October 13, 2006 Report Share Posted October 13, 2006 Finns det inget i försvarets profilshop på nätet, var har den tagit vägen föresten?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil666 Posted October 14, 2006 Author Report Share Posted October 14, 2006 (edited) Finns det inget i försvarets profilshop på nätet, var har den tagit vägen föresten?? jag har för mig att dom bara säljer till dom som är anställda genom försvaret. Edited October 14, 2006 by Emil666 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweMedic Posted October 15, 2006 Report Share Posted October 15, 2006 jag har för mig att dom bara säljer till dom som är anställda genom försvaret. Menar vi samma nu? Det fanns ju en nätbutik på försvarets hemsida som hade lite enklare saker t.ex. keps, t-shirt, väska, pennor, osv... Den sålde väl till allmänheten, men jag hittar den inte längre?? Annars är väl rekommendationen att besöka ngt TSF om du har till¨gång, alt fråga någon vpl/officer du känner som kan handla åt dig. /swemedic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emil666 Posted October 16, 2006 Author Report Share Posted October 16, 2006 jag har för mig att dom bara säljer till dom som är anställda genom försvaret. Menar vi samma nu? Det fanns ju en nätbutik på försvarets hemsida som hade lite enklare saker t.ex. keps, t-shirt, väska, pennor, osv... Den sålde väl till allmänheten, men jag hittar den inte längre?? Annars är väl rekommendationen att besöka ngt TSF om du har till¨gång, alt fråga någon vpl/officer du känner som kan handla åt dig. /swemedic På varje Förband så har man en shop! och där säljer man troligtvis olika plagg. Men tyvär säljer dom inte klädesplagg till civila. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts