Jump to content

Ni som legat på F7

thomory

Recommended Posts

Någon här som legat på F7?

Rycker in den femte augusti och tänkte ni kunde berätta om vilka uteställen som är bäst närmast osv.

Kan ju inte komma till en ny stad utan att sätta min prägel på de inhemska flickorna :P

inte för att jag har legat inne på F7 (eller ligger inne)

men eftersom flottiljen (det heter väl så ?)

ligger precis utanför Grästorp så lär väl det bli där du hamnar :D

fast det är iofs en bit in...får väl ta buss elelr nåt.

För att vara en så liten kommun har dom rätt så mycket gott i staden. Flera pizzerior och grejer :D

Nu är det ju inte så att jag bor i Grästort utan har en bror som bor där..

Slut

från F7 åker du lämpligen till Lidköping (anses vara sveriges Pizzeria tätaste stad) men dit är det 2 mil. men går direktbuss (nr130) från Flotiljområdet. jag bor själv i Lidköping så jag vet vad som finns. hoppas skolan lyckas lösa en praktikplats på såtenäs (F7) åt mig, isåfall syns vi nog någon gång, eller det kanske vi gör ändå.

Vad skall dö göra Vpl som? FBJ?

På den gamla goda tiden på K23 så gick vi på ett ställe som hette Bolaget som låg i Lidköping. Annars var det väl till Grästorp man åkte för att gå på Systembolaget. Såtenäs ligger verkligen mitt ute i ingenstans, och Lidköping är inte mycket att hurra för. En typiskt tråkig svensk småstad.

(anses vara sveriges Pizzeria tätaste stad)

Nä-ää det är det inte, för det är Trollhättan :P

Lidköping ÄR faktiskt en rätt fin stad och Thomory; vi får väl sondera terrängen när vi väl är där, vi har ju några månader på oss att hitta "rätt" hak. :D

Men hallå, fokusera på "krigandet" inte på festandet..

Vart är ungdomen på väg..

Det var bättre förr... ;) just kiddin'  :baskerPa:

Håller mimesis för övrigt, har varit i Lidköping under div. kompletterings utb. på F7 och det är likadant som när jag låg inne (93/94)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...