Guest Posted November 14, 2002 Report Share Posted November 14, 2002 http://www.expressen.se/article.asp?id=129303 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unicorn Posted November 14, 2002 Report Share Posted November 14, 2002 Det var ju tur ingen frågade honom hur massmord går till... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 14, 2002 Report Share Posted November 14, 2002 Unicorn: hahahha ja det var förjävla tur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 14, 2002 Report Share Posted November 14, 2002 På tal om klantiga folk. Läste i morse om en tysk bankrånare som hade glömt att klippa hål för ögonen i rånarluvan. Det var ganska lätt att identifiera honom på videobanden eftersom han fick lyfta av huvan när han skulle kräva pengar Bra planering! :thumbs: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unicorn Posted November 14, 2002 Report Share Posted November 14, 2002 Jag kommer själv ihåg en mindre lyckad rånare som rånade en kiosk när jag började som polis. Han hade i och för sig rånarluva, men han hade sitt tämligen ovanliga förnamn broderat på jackans bröst. När han vände och sprang var det bara för expediten att läsa innantill på hans rygg namnet på den yrkesskola han gått på. På nyss nämnda skola gick bara ett trettiotal elever per årskull, och det hade bara funnits en elev någonsin med det förnamnet. Lätt misslyckat rån, kanske... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axial Posted November 14, 2002 Report Share Posted November 14, 2002 "gör om, gör rätt"...kan bli svårt just här men å andra sidan har man ju återigen visat att Darwin hade rätt (survival of the fittest osv..) Fel gör ont ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 14, 2002 Report Share Posted November 14, 2002 Dum, lida... Tur att det inte var förevisning av stridsgas eller något.. Men ett bevis på att Det naturliga urvalet fortfarande funkar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted November 15, 2002 Report Share Posted November 15, 2002 Såja, duktig idiot!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Radagast Posted November 16, 2002 Report Share Posted November 16, 2002 Dum, lida... Tur att det inte var förevisning av stridsgas eller något.. Men ett bevis på att Det naturliga urvalet fortfarande funkar... Om jag inte minns fel Klinken, så fällde du exakt samma kommentar för ett par veckor sedan, då en person drog nitlotten i ett likartat scenario. Du har så rätt Spontant filmtips: Deer hunter (har ni inte sett så har ni inte). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinken Posted November 17, 2002 Report Share Posted November 17, 2002 Radagast: Ehhhh.......Vad har jag med detta att göra? Fridens liljor // Fk Klinken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.