sunken Posted November 12, 2002 Report Share Posted November 12, 2002 I affär 11/11. Jag tyckte absolut inte om den kan jag säga, köpte den idag och blev grymt besviken, smakar mest medicin tycker jag. Vad tycker ni om den nya colan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haggeman Posted November 12, 2002 Report Share Posted November 12, 2002 Nä fy fan.. Smakade som stuvad grävling.. Men de hade lyckats med det cola company alltid lyckas med, släcker törsten så länge man dricker på den. men när den var slut var jag tvungen att köpa en vanlig hederlig Cola. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tompa Posted November 12, 2002 Report Share Posted November 12, 2002 Fick in den på jobbet idag å jag var ju tvungen att smaka men nån hit blir det INTE!!!! Håller mej till den gamla hederliga! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 12, 2002 Report Share Posted November 12, 2002 Ok jag ska prova den imorrn , själv dricker man ungefär 7-9 l cola i veckan så det ska väl vara tusan om jag inte kommer att tycka at den nya smakar skit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 12, 2002 Report Share Posted November 12, 2002 Smakar apa.. Men har ni provat nya mjölken med COLA_SMAK??? Satan i gatan vilken miss!! Uuurrk!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 13, 2002 Report Share Posted November 13, 2002 Hallå?? Den var ju god, jag skall skaffa ett flak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klinken Posted November 13, 2002 Report Share Posted November 13, 2002 Den smakar ju för fan skitäckligt! Fridens liljor // Fk Klinken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 13, 2002 Report Share Posted November 13, 2002 Vanilla coke var nog ett av dom större stolpskotten jag varit med om..........Stuvad grävling räcker inte. Det var.........Hemskt. Släcker hellre törsten i en Polsksump å än köper den en gång till...Hua Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 13, 2002 Report Share Posted November 13, 2002 Verkar visst vara ngt som jag har missat här... när kom denna skapelse ?? Skall genast söka upp närmaste butique och inhandla mig ett prov-ex ;) ---- edit....hittade datumet själv slut edit... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 13, 2002 Report Share Posted November 13, 2002 Drack den när vi var i USA med skolan i Augusti Smakade skit där!! Har inte vågat prova här hemma men det är säkert samma skrot och korn. Gripen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 13, 2002 Report Share Posted November 13, 2002 Ska prova att blanda den med lite olika spritsorter ikväll. "Naturell" kan man inte dricka den... /O Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Radagast Posted November 13, 2002 Report Share Posted November 13, 2002 Vämjeligt. Vill jag äta vanilj så köper jag glass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted November 13, 2002 Report Share Posted November 13, 2002 Verkar inte som om den har hittat till Karlstad än. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenJansson Posted November 13, 2002 Report Share Posted November 13, 2002 Har inte smakat den. Men undrar hur den smakar med lite sprit? Skall pröva till helgen. Blanda lite med vodka, rom, bacardi limon, vaniljvodka och bananlikör å kaffelikör. Kan bli en hit. Jag meddelar provresultat på Söndag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HvU Posted November 14, 2002 Report Share Posted November 14, 2002 Har inte smakat den. Men undrar hur den smakar med lite sprit? Skall pröva till helgen. Blanda lite med vodka, rom, bacardi limon, vaniljvodka och bananlikör å kaffelikör. Kan bli en hit. Jag meddelar provresultat på Söndag. Vad snällt att du gör detför oss, hoppas att det inte blir för obehagligtoch tråkigt för dig. :withstupid Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazon Posted November 14, 2002 Report Share Posted November 14, 2002 Smakar som en gammal kondom förmodligen smakar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 14, 2002 Report Share Posted November 14, 2002 Intressant... synsätt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
flying_c Posted November 14, 2002 Report Share Posted November 14, 2002 Jag prövade den igår (kl är nu 00.06) . yss . Blir inget mer av den varan . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dirty-1 Posted November 15, 2002 Report Share Posted November 15, 2002 köpte en idag.. den smakar ju helt okej Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenJansson Posted November 15, 2002 Report Share Posted November 15, 2002 Nu har jag deuckit den! Tycker att den smakar OK. Tycker dock inte att man skall ha vanlig kola som referens när man provsmakar. Ingen törstsläckare men väl ett bra blandvirke se på det som indian tonic water eller nått. (hur många dricker det för att det e gött) Jovisst blanda e den bra till. Kan redan nu berätta att den nya vanil kolan smakar förträffligt med en skvätt rom i sig. Jag har idag blandat med vit bacardi. Men jag kan mycket väl tänka mig att den blir ännu bättre med mörk rom. Eller en vit Cuba rom då den har krafrigare rom smak. kan inte annat än att rekomendera. Till helgen kommer detta att utforskas och utredas hur det ligger till på blandfronten. Men jag kan reda nu säga att Vit Bacardi eller Cuba med en skvätt bananlikör kommer att smälla ganska högt. Ha det fint för det har jag det nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doyle Posted November 15, 2002 Report Share Posted November 15, 2002 Jag köpte en endast för att Vincent Vega (John Travolta) dricker en i "Pulp Fiction" Link to comment Share on other sites More sharing options...
2Sharp Posted November 15, 2002 Report Share Posted November 15, 2002 Nu har jag deuckit den! Tycker att den smakar OK. Tycker dock inte att man skall ha vanlig kola som referens när man provsmakar. Ingen törstsläckare men väl ett bra blandvirke se på det som indian tonic water eller nått. (hur många dricker det för att det e gött) Jovisst blanda e den bra till. Kan redan nu berätta att den nya vanil kolan smakar förträffligt med en skvätt rom i sig. Jag har idag blandat med vit bacardi. Men jag kan mycket väl tänka mig att den blir ännu bättre med mörk rom. Eller en vit Cuba rom då den har krafrigare rom smak. kan inte annat än att rekomendera. Till helgen kommer detta att utforskas och utredas hur det ligger till på blandfronten. Men jag kan reda nu säga att Vit Bacardi eller Cuba med en skvätt bananlikör kommer att smälla ganska högt. Ha det fint för det har jag det nu. Owwww... så snällt att du offrar dig för att fälttesta och komma med dina erfarenheter Glockrent... svindla på.. ;) (syns på din stavning att du testar för fulllt..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 17, 2002 Report Share Posted November 17, 2002 Ska prova att blanda den med lite olika spritsorter ikväll. "Naturell" kan man inte dricka den... /O Brrr...nä den går inte att blanda med alkohol heller.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 17, 2002 Report Share Posted November 17, 2002 Med Bacardi Lemon funkar det INTE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
granQ Posted November 17, 2002 Report Share Posted November 17, 2002 Jag köpte en endast för att Vincent Vega (John Travolta) dricker en i "Pulp Fiction" han beställer ju en vanlig.. men smakar av hennes.. eller? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 17, 2002 Report Share Posted November 17, 2002 Nej, hon beställer en 5 dollars milkshake... //Fu Dahlberg - Pulp fiction skadad.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest djursvallen Posted November 17, 2002 Report Share Posted November 17, 2002 Ja den smakar sån här flytande penicilin man fick när man var liten! //Henke Link to comment Share on other sites More sharing options...
KattenJansson Posted November 18, 2002 Report Share Posted November 18, 2002 Ja jag kan nu säga att första dejten med Vaniljkolan gick ganska bra. Tyvärr så var jag så överväldigad med det goda resultatet då man blandade den med vit vanlig rom att det inte fanns utrymme för ytterligare tester. Provade också med mörk rom men reultatet var inget vidare. Så hitintills kan jag inte göra annat än att rekommendera vit rom och vaniljkola. Link to comment Share on other sites More sharing options...
#snowman# Posted November 18, 2002 Report Share Posted November 18, 2002 Smakar ju som Galliano och Cola... fy faaan... Nä, tacka vet jag ren sprit! :sneaky2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helgo Posted November 26, 2002 Report Share Posted November 26, 2002 Näää det ska vara vanlig cola om jag ska dricka det... fy fan smakade bara vanilj i hela truten efter den ingen bra... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.