Guest Erlandsson Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Jag gör lumpen just nu som StriFoBef i Eksjö (GC800), och undrar nu vad min grad kommer att vara vid muck? Någon som kan svara på den frågan? mvh 3010 Erlandsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ringo Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Jag gör lumpen just nu som StriFoBef i Eksjö (GC800), och undrar nu vad min grad kommer att vara vid muck?Någon som kan svara på den frågan? mvh 3010 Erlandsson hur länge ligger du inne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erlandsson Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Jag gör lumpen just nu som StriFoBef i Eksjö (GC800), och undrar nu vad min grad kommer att vara vid muck? Någon som kan svara på den frågan? mvh 3010 Erlandsson hur länge ligger du inne? 11 månader, gör inte alla det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted October 9, 2006 Forumsledning Report Share Posted October 9, 2006 GC800 blir väl furir, jag är dock osäker på om man kan enkelt se vad man blir idag efter omorganisationen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erlandsson Posted October 9, 2006 Report Share Posted October 9, 2006 Det är taget....klart slut Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted October 11, 2006 Report Share Posted October 11, 2006 Det är taget....klart slut Ett bra tips är att fråga dina befäl. Dom bits inte, jag lovar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.