Bappelsinmannen Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Hej, skulle önska att man fick en förhandsgranskning på ämnet när man för muspekaren över ämnesrubriken, som på denna sida exempelvis. Skulle även önska att startdatum för tråden stod i ämnesrubriken. Mvh Nisse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted October 4, 2006 Forumsledning Report Share Posted October 4, 2006 Detta är en forum för soldf.com och inte själva forumet. Men svara kan jag.. Förhandsgranskning har frågats av ett gäng och samma svar gäller, forumet har inte stöd för det idag, utan måste programmeras in, eller installera nått plugin motsv. och vi är inte så förtjusta i plugins då de ställer till det vid uppdateringar av forumets motor. Den andra frågan ställde du redan i april, och det står startdatum om man håller muspekaren över änmneslänken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bappelsinmannen Posted October 4, 2006 Author Report Share Posted October 4, 2006 (edited) Detta är en forum för soldf.com och inte själva forumet. Men svara kan jag.. Förhandsgranskning har frågats av ett gäng och samma svar gäller, forumet har inte stöd för det idag, utan måste programmeras in, eller installera nått plugin motsv. och vi är inte så förtjusta i plugins då de ställer till det vid uppdateringar av forumets motor. Den andra frågan ställde du redan i april, och det står startdatum om man håller muspekaren över änmneslänken. Ok, fel forum, sorry.... Jag hänger dock inte med hur du menar med startdatum, det funkar inte för mig iallafall. Missade att jag hade fått svar på mitt önskemål tidigare, ska kolla upp det. Efter kontroll så undrar jag om det här är svaret? Det kanske kommer nån gång ja. Datumet stämmer dock inget vidare.. //Nisse Edited October 4, 2006 by Bappelsinmannen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted October 4, 2006 Forumsledning Report Share Posted October 4, 2006 Nej frågan ställde du i april, det var det jag menade. Oavsett, så om du håller muspekaren över en tråds länk i forumet alltså den delen där man ser alla trådar. Håll muspekaren över så att länken blir gul, så får man upp datumet "Startades datum klockan bla bla." Funkar både i IE och Firefox. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bappelsinmannen Posted October 4, 2006 Author Report Share Posted October 4, 2006 Nej frågan ställde du i april, det var det jag menade. Oavsett, så om du håller muspekaren över en tråds länk i forumet alltså den delen där man ser alla trådar. Håll muspekaren över så att länken blir gul, så får man upp datumet "Startades datum klockan bla bla." Funkar både i IE och Firefox. Hojt igen! Har för vana att klicka på "visa nya inlägg" och där funkar det inte, men när man som du säger går in i huvudmeny´n så fungerar det (trodde ett tag att jag var mer dum i huvudet än man är normalt). Finns det möjlighet att få in den funktionen där? //Nisse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted October 4, 2006 Forumsledning Report Share Posted October 4, 2006 nej tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts