Vesku Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Jag tänkte höra ifall det finns någon här på forumet som kan ge mig råd om övningar som tar grymt bra på serratus anterior(sågtandsmuskeln)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
molin_visby Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Jag tänkte höra ifall det finns någon här på forumet som kan ge mig råd om övningar som tar grymt bra på serratus anterior(sågtandsmuskeln)? vart sitter sågtandsmuskeln? vilken muskelgrupp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr. T-68 Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Kika på denna bilden. och denna sidan På sidan finns även träningstips. tips 1 tips 2 tips 3 tips 4 och lite fler... Edit: lade till lite till Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vesku Posted September 29, 2006 Author Report Share Posted September 29, 2006 tackar tackar, inga övningar jag sett förut vilket är bra =) Ska testa dem och sedan säga vad jag tycker om dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 tackar tackar, inga övningar jag sett förut vilket är bra =) Ska testa dem och sedan säga vad jag tycker om dem. Bara en nyfiken fråga: VARFÖR vill du koncentrera dig på just den muskeln? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vesku Posted September 29, 2006 Author Report Share Posted September 29, 2006 tackar tackar, inga övningar jag sett förut vilket är bra =) Ska testa dem och sedan säga vad jag tycker om dem. Bara en nyfiken fråga: VARFÖR vill du koncentrera dig på just den muskeln? för att jag tycker inte att den svarar när jag kör övningar då den ska aktiveras som assisterande muskel och vill således se om man kan komma åt den på ett lite mer isolerat sätt för att få den att framträda lite tydligare. Kort sagt: ett estetiskt önskemål. B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.