Jump to content

Vänstern har stenkoll


Kimster

Recommended Posts

Kanske dags för en omröstning på forumet, vilken världsordning skall vi stödja?

USA/Pentagon.

USA/Civilt styre.

Frankrike/EU.

Tyskland.

Brittiska Imperiet.

Sovjet, återupprättandet av.

Kina.

Sverige, nya gränser.

Övrigt.

 

För övrigt sa min kontaktman vid ambassaden att de ogillade att vi klantade oss i valkampanjen, NATO-positiva fp åkte på stryk och centern som har en mer negativ ställning gick fram, IG!

 

eeeey.. jag gillar EU men inte frankrike, vilket alternativ ska jag då välja? 0:)

Förövrigt tycker jag vi stödjer återupprättandet av de brittiska imperiet. Som det var innan USAs frihetskrig :P Skulle ge en fin, lite konstig ny världsordning.. :)

Link to comment
Share on other sites

tinfoilfr2.gif

 

Sådär, foliehatts-smiley :)

är det för mycket begärt att få en foliebasker-smiley?

en foliebasker borde vara lättstukad för övrigt

 

Kanske dags för en omröstning på forumet, vilken världsordning skall vi stödja?

USA/Pentagon.

USA/Civilt styre.

Frankrike/EU.

Tyskland.

Brittiska Imperiet.

Sovjet, återupprättandet av.

Kina.

Sverige, nya gränser.

Övrigt.

 

För övrigt sa min kontaktman vid ambassaden att de ogillade att vi klantade oss i valkampanjen,

NATO-positiva fp åkte på stryk och centern som har en mer negativ ställning gick fram, IG!

Timbrohögern och bombhögern kan ju känna sig akterseglade av SoldF-högern.

är det någon som tänkt på att missionen till Sudan förkortas SU-01.

Sudan är en dimridå, tänk Wag the Dog. SU är en förkortning av Sovjet Unionen.

just det, kära SoldF:are, vi skall öppna upp moskoviterna för Haliburton.

rikligt med kontraktstid utlovas.

 

 

eeeey.. jag gillar EU men inte frankrike, vilket alternativ ska jag då välja? 0:)

Förövrigt tycker jag vi stödjer återupprättandet av de brittiska imperiet. Som det var innan USAs frihetskrig :P Skulle ge en fin, lite konstig ny världsordning.. :)

ok SQ

då gör vi om

Frankrike/EU

EU utan Frankrike

Ett papistiskt EU

EU som ett verktyg för Illuminati ( eller marsianer?)

 

problemet med Brittiska Imperiet är att

det ligger/låg till stora delar utanför den

gräns som EU satt upp för BG. hur göra?

Link to comment
Share on other sites

problemet med Brittiska Imperiet är att

det ligger/låg till stora delar utanför den

gräns som EU satt upp för BG. hur göra?

 

 

Vem har sagt att inte EU:s BG kan omorganiseras till en fullskalig invasionsstyrka?

Link to comment
Share on other sites

Vem har sagt att inte EU:s BG kan omorganiseras till en fullskalig invasionsstyrka?

Någon som köpt den reaktionära propagandan om att BG inte redan är invasionstyrka för

fascistiska kapitalister. :baskerHV:

 

character0165.gif

 

 

(Tyckte tråden behövde ett litet PacMan-spöke, men egentligen är

jag alltför hemlig av mig för att skriva någonting informativt...)

PacMan = Pacific Manoeuvers

Link to comment
Share on other sites

För övrigt sa min kontaktman vid ambassaden att de ogillade att vi klantade oss i valkampanjen, NATO-positiva fp åkte på stryk och centern som har en mer negativ ställning gick fram, IG!

 

Och sedan när behöver vi egentligen bry oss om vad som händer i valet.. det är ju bara en dimridå ändå..

 

Fjk dgljg sqp w dvvdgf riosd vdwqtop mxfs qep asdda w vdfa qee vsgga w bvba eqwe cas

 

Use: C+3

 

GMY

 

Edit: glömd slutinstruktionen så att allt blir läsbart

Link to comment
Share on other sites

Kanske dags för en omröstning på forumet, vilken världsordning skall vi stödja?

USA/Pentagon.

USA/Civilt styre.

Frankrike/EU.

Tyskland.

Brittiska Imperiet.

Sovjet, återupprättandet av.

Kina.

Sverige, nya gränser.

Övrigt.

 

För övrigt sa min kontaktman vid ambassaden att de ogillade att vi klantade oss i valkampanjen, NATO-positiva fp åkte på stryk och centern som har en mer negativ ställning gick fram, IG!

 

Men det där får de väl ta upp med chefen för sektion C? Det är inte vårat fel att försvaret inte var en kärnfråga i valet. Hade klåparna på sektion C bara fått upp det på valagendan hade det gått att påverka men det framgår tydligt av forumets verksamhetsbeskrivning att tyngdpunkten för vår del inte ska ligga på civilpolitik utan på den svenske krigsmannens inställning till NATO.

 

För övrigt stödjer jag personligen alternativet världsordning Tyskland men bara om Mecklenburg-Vorpommern reduceras från delstat till underordnad provins och Sverige utom Skåne och Småland får dubbla röster och vetorätt i förbundsdagen.

tinfoilfr2.gif

 

Edit: tillägg: mitt förslag till ny nationalsång för Den Nya Ordningen: musiken och så texten.

Link to comment
Share on other sites

Nej gerle, du är för uppenbar. jag misstänker att du är från andra sidan och så desperat vill med att du skyltar med diverse NATO-grejer. eller så är du vårt alibi eller en ny dimridå? det här blir väldigt komplicerat. skall jag reda ut det med direktorat Q eller byrå M?

Link to comment
Share on other sites

Nej gerle, du är för uppenbar. jag misstänker att du är från andra sidan och så desperat vill med att du skyltar med diverse NATO-grejer. eller så är du vårt alibi eller en ny dimridå? det här blir väldigt komplicerat. skall jag reda ut det med direktorat Q eller byrå M?

 

Min "vän" skickade mig just en brevduva, "vännen" sa att det vorel ämpligast om du väntade med det beslutet tills den där svarta skåpbilen utanför ditt hem är borta.

Link to comment
Share on other sites

Kanske dags för en omröstning på forumet, vilken världsordning skall vi stödja?

USA/Pentagon.

USA/Civilt styre.

Frankrike/EU.

Tyskland.

Brittiska Imperiet.

Sovjet, återupprättandet av.

Kina.

Sverige, nya gränser.

Övrigt.

 

För övrigt sa min kontaktman vid ambassaden att de ogillade att vi klantade oss i valkampanjen, NATO-positiva fp åkte på stryk och centern som har en mer negativ ställning gick fram, IG!

 

Jag röstar på Brittiska Imperiet, Rule Brittania!

Det vore skönt med lite klass, artighet och tomma fraser i det vardagliga umgänget. Slut med "MTV" och fram för "Top of the pops", afternoon tea och dragiga hus.

 

/Imint, som lider av svår Anglofili :banghead:

Link to comment
Share on other sites

Skall vi ta de som är i Svarta havet eller Nordsjön? Eller varför välja bara ett ställe...

 

 

Jag kan ta dom i nordsjön, så får du dom i svarta havet. Orkar inte resa så långt för att bevaka mina intressen.... :banghead:

Link to comment
Share on other sites

På sidan står det att det är Henrik Svensk. Vad jag kan hitta om honom på nätet så förmodar jag att han ingick i sjätte svenska utlandsstyrkan (KS06) i provinsen Kosovo. Det finns en websida om gruppen som Henrik Svensk ligger bakom på: http://www.wit-s.com/andy/members/

 

Ja, jag har talat med honom, han tycktes också vara lite undrande inför företeelser som jag pekade på eftersom han själv ofta är kritisk mot försvaret.

 

 

Det verkar ju onekligen som att en viss H. Svensk har svikit våra kapitalistiska utsugar ideal och konspirerat mot våra imperialistiska intressen.

Link to comment
Share on other sites

antingen är vi så grundlurade det bara går (motståndaren grundade forumet), H Svensk har bytt sida eller så leder H Svensk infiltrationen av motståndaren genom att vara på god fot med dem.

jag undrar om de är lika förvirrade på andra sidan?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vi nämns inte med namn men jag tror att han är oss på spåret.

 

"Den SVARTA septemberrevolutionen".

Som författaren och forskaren Hans Abrahamsson visat i boken "En delad värld" (se Aftonbladet 5/10, 2006) lät sig den svenska polisen kontrolleras av den svenska militära underrättellsetjänsten (MURT) som i sin tur tog order från Pentagon/Vita Huset via amerikanska spionorgan. Exakt vilka organisationer som kan tänkas ligga bakom detta i USA är svårt att med säkerhet fastställa, då landet har ett drygt 20-tal inbördes konkurrerande "byråer".

 

Ge killen ert stöd genom ett besök på en av hans sidor!

 

Foliehatt på!

Link to comment
Share on other sites

Vi nämns inte med namn men jag tror att han är oss på spåret.

 

"Den SVARTA septemberrevolutionen".

Som författaren och forskaren Hans Abrahamsson visat i boken "En delad värld" (se Aftonbladet 5/10, 2006) lät sig den svenska polisen kontrolleras av den svenska militära underrättellsetjänsten (MURT) som i sin tur tog order från Pentagon/Vita Huset via amerikanska spionorgan. Exakt vilka organisationer som kan tänkas ligga bakom detta i USA är svårt att med säkerhet fastställa, då landet har ett drygt 20-tal inbördes konkurrerande "byråer".

 

Ge killen ert stöd genom ett besök på en av hans sidor!

 

Foliehatt på!

 

en san trippeldare :banghead::):Malaj:

 

Nu visar det sig också att Bo kan klona sig själv på något mystiskt vis och på så sätt få större chans att vinna en hundtävling
Link to comment
Share on other sites

Som författaren och forskaren Hans Abrahamsson visat i boken "En delad värld" (

 

Bara så att vi inte börjar blanda och ge allt för mycket...

 

Det är inte Hans som skrivt på den sidan, han har bara skrivit den boken.

 

Har inte läst boken själv, men jag håller Hans som en av de bästa föreläsare jag haft...

 

GMY

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...