Jump to content

Gratulationstråden

Beafer

Recommended Posts

Guest koenigsegg88

Jag fick tog körkortet idag :clap: , mannen från VV hade gjort en utlandsmisson -94 och berätta mkt intressant om sin tid på balkan, tror jag det var. Så mesta delen av de 50 minutrarna diskuterades p-skott sisuvagnar mm. Nu vill jag att iaf Axly,christersson och Jonne gratulerar! :lol:

GRATTIS JOEL! Vägarna (den enda vägen?) i Jörlanda kommer aldrig mer vara säkra.

Tack så mkt men jag har haft körkort i flera år och inte heller brukar jag köra i närheten av Jörlanda :clap:

Kan passa på att gratta min sambos farmor som fyllde 87 idag, än är det krut i tanten. :lol:

• 1 month later...

Jag vill gratulera migsjälv till att ha tagit körkort igår! Riktigt elak brud som snurrade med mig mitt i stockholms innerstad men jag klarade det tillslut. Så mycket smidigare det kommer bli att ta sig till simhallen,löpspåret och gymmet.

• 4 months later...
  • 2 months later...
Guest Sernlo
Jag fick tog körkortet idag :rolleyes: , mannen från VV hade gjort en utlandsmisson -94 och berätta mkt intressant om sin tid på balkan, tror jag det var. Så mesta delen av de 50 minutrarna diskuterades p-skott sisuvagnar mm. Nu vill jag att iaf Axly,christersson och Jonne gratulerar! :clap:

Samma sak hände mig! Jag körde upp i Kungälv och mannen från Vägverket berättade om hur han och stridsparskamraten legat och räknat granatnedslag under en utlandsmission.

Grattis till körkortet!

EDIT: glömde gratulera någon

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...