Beafer Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Här kommer en tråd för alla som vill gratulera någon annan på forumet för något. Jag inleder med att gratulera Tikkanen till sitt alldelles nya körkort Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Tusen tack Så skönt att äntligen få köra själv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted September 26, 2006 Report Share Posted September 26, 2006 Då vill jag gratulera forumsmedlemmarna Animal_Mother, LT och Jelzin för deras framstående prestationer. /K Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragulin Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Jag vill att någon gratulerar mig för att jag nyss fick en liten dotter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slöbevakarn Posted September 27, 2006 Report Share Posted September 27, 2006 Grattis Ragulin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest koenigsegg88 Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Jag fick tog körkortet idag , mannen från VV hade gjort en utlandsmisson -94 och berätta mkt intressant om sin tid på balkan, tror jag det var. Så mesta delen av de 50 minutrarna diskuterades p-skott sisuvagnar mm. Nu vill jag att iaf Axly,christersson och Jonne gratulerar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonne Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Grattis koenigsegg88!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Nu har jag ju i och för sig redan grattat Ragulin till att ha blivit pappa igen men jag kan ju alltid göra det här också... GRATTIS!!! //Saida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axly Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 GRATTIS JOEL! Vägarna (den enda vägen?) i Jörlanda kommer aldrig mer vara säkra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jolle Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 GRATTIS JOEL! Vägarna (den enda vägen?) i Jörlanda kommer aldrig mer vara säkra. Tack så mkt men jag har haft körkort i flera år och inte heller brukar jag köra i närheten av Jörlanda Kan passa på att gratta min sambos farmor som fyllde 87 idag, än är det krut i tanten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaelD Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Jag fick tog körkortet idag Grattis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBP Posted September 28, 2006 Report Share Posted September 28, 2006 Här är man helt ovetande, inget sms, zip, nada... Grattis Ragulin!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 Grattis Ragulin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christer Posted September 29, 2006 Report Share Posted September 29, 2006 Stort grattis koenigsegg88!! Själv har jag bara uppkörningen kvar, måste boka den snart.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonne Posted October 3, 2006 Report Share Posted October 3, 2006 Jag har tagit körkort idag!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beafer Posted October 4, 2006 Author Report Share Posted October 4, 2006 Grattis för fan! Kör "försiktigt" ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaelD Posted October 4, 2006 Report Share Posted October 4, 2006 Jag vill grattulera FkSatan till giftemålet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kylskåp Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Jag vill gratulera migsjälv till att ha tagit körkort igår! Riktigt elak brud som snurrade med mig mitt i stockholms innerstad men jag klarade det tillslut. Så mycket smidigare det kommer bli att ta sig till simhallen,löpspåret och gymmet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slöbevakarn Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 Jag vill gratulera min bror som igår fick besked om att han blivit antagen till räddningsverkets skola på Sandö. STORT GRATTIS, du är ett steg närmare att bli brandman. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 Jag gratulerar mig själv på min födelsdag idag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strv S Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 Gratulerar Tikkanen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beafer Posted April 9, 2007 Author Report Share Posted April 9, 2007 Grattis Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrfetto Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 jag vill gratta mig själv i efterskott på 21 års dagen. (fyllde 4/4) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 Tack! Det värmer i själen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kristoffer Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 Jag gratulerar mig själv på min födelsdag idag! Grattis!! //Kristoffer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frantic Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 Jag gratulerar mig själv på min födelsdag idag! Bara 45 min kvar av födelsedagen. Men vafan. GRATTIS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Squiddy Posted April 9, 2007 Report Share Posted April 9, 2007 Grattis Tikkanen!!! hoppas du haft en bra dag och fått många trevliga presenter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beafer Posted June 13, 2007 Author Report Share Posted June 13, 2007 Tar och gratulerar alla som tagit studenten på sistonde Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted June 13, 2007 Report Share Posted June 13, 2007 Grattis till dig med! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sernlo Posted June 13, 2007 Report Share Posted June 13, 2007 Jag fick tog körkortet idag , mannen från VV hade gjort en utlandsmisson -94 och berätta mkt intressant om sin tid på balkan, tror jag det var. Så mesta delen av de 50 minutrarna diskuterades p-skott sisuvagnar mm. Nu vill jag att iaf Axly,christersson och Jonne gratulerar! Samma sak hände mig! Jag körde upp i Kungälv och mannen från Vägverket berättade om hur han och stridsparskamraten legat och räknat granatnedslag under en utlandsmission. Grattis till körkortet! EDIT: glömde gratulera någon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.