twintip Posted September 16, 2006 Report Share Posted September 16, 2006 Tänkte att vi kan ha en tråd där vi länkar våra favoritklipp från kungarna Filip & Fredrik! Regeln för att posta i tråden är att man inkluderar sitt favoritklipp med eventuell kommentar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted September 16, 2006 Report Share Posted September 16, 2006 Jag tror inte att mina är PK, men det roligaste är SM i Nazireferens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Jag tror inte att mina är PK, men det roligaste är SM i Nazireferens. Hoppas verkligen att det var en ploj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Vad menar du? Det var en ploj, ja. Var hon uppriktig? Ja. Ganska elakt... men rätt roligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mullsork Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Jag tror inte att mina är PK, men det roligaste är SM i Nazireferens. Instämmer till fullo. Kan inte undvika att känna lite dåligt samvete dock, då jag hört att Emma är en genomsnäll tjej. Men om man vill kan man ju se det som en diss av historieundervisningen i den svenska skolan, snarare än hennes intelligens... ...vilket påminner mig om att jag ska gå och rösta nu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berg Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Jag är ett större fan av High Chapparall. Speciellt när dom åker till Arizona och går på vapenkonvent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Emma fick en 4a i historia Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Emma fick en 4a i historia ...vilket förstås säger mer om det kravlösa svenska skolsystemet än om hennes eventuella brist på bildning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
109 Eken Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Jo Link to comment Share on other sites More sharing options...
dalmas Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Emma fick en 4a i historia ...vilket förstås säger mer om det kravlösa svenska skolsystemet än om hennes eventuella brist på bildning. Skulle tro att F&F själva åkt dit på samma grej om man valt mer okända läger och personer. Angående F&F: har hört fyllesnack som varit mer underhållande. Men ser framemot när de besöker "skogshuggaren" i min hemstad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan F Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Skulle tro att F&F själva åkt dit på samma grej om man valt mer okända läger och personer.... Jo, håller med. I "Bullshit" så lurar dom naturvänner med att det farliga ämnet divätemonoxid dödar tusentals varje år, och att dom skulle skriva på en protestlista mot ämnet. I sammanhanget skulle inte jag heller koppla ihop ämnet med vatten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
twintip Posted September 17, 2006 Author Report Share Posted September 17, 2006 Handlar inte om en kravlös skola, handlar om särbehandling mot tjejer som är söta och inte gör väsen av sig... De får högre betyg trots de inte kan nåt. Emma Andersson är antagligen riktigt pantad. Filip, Fredrik är rätt klockrena imo. Skulle inte tacka nej till att ha ett liknande program själv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
FkN Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Tycker helt klart allt dom gjort med Fabio är roligast. - Dom kör in i han med en MC. - Låter han köra vattenskidor, och har han middag med tre uber-blondiner (Natacha, Elita & Puma Swede). - Dom låter en träskulptör uppföra en staty av honom i Köping. Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted September 17, 2006 Report Share Posted September 17, 2006 Handlar inte om en kravlös skola, handlar om särbehandling mot tjejer som är söta och inte gör väsen av sig... De får högre betyg trots de inte kan nåt. Det är isåfall också sant för högljudda män med en otyglad tendens att skrävla... ...och båda situationerna låter i mina öron som att man (just det) inte ställer några krav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lt.E Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 Jag är ett större fan av High Chapparall. Speciellt när dom åker till Arizona och går på vapenkonvent. Eller porrkonventet, killen med sin kamera kran är en hitt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennisMan Posted September 25, 2006 Report Share Posted September 25, 2006 Emma fick en 4a i historia ...vilket förstås säger mer om det kravlösa svenska skolsystemet än om hennes eventuella brist på bildning. Skulle tro att F&F själva åkt dit på samma grej om man valt mer okända läger och personer. Angående F&F: har hört fyllesnack som varit mer underhållande. Men ser framemot när de besöker "skogshuggaren" i min hemstad. Ser också fram emot om dom besöker "Skogshuggarn" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.