Fänrik Andersson Posted September 14, 2006 Report Share Posted September 14, 2006 Någon som är inne i systemet? Och kanske kan verifiera användarvänlighet... Någon som kan dirigera till lämplig Site att regga sig på? Har testat regga mig på bla: ReklamSms och SmartSMS Men dessa kan inte nås för mer info... Edit: Förtydligat ämne/Henke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halvarsson Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 En form av pyramidspel? Luktar lagbrott å det grövsta, imho.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fänrik Andersson Posted October 1, 2006 Author Report Share Posted October 1, 2006 Jaha då har det blivit fel IGEN av en mod... Jag bad om hjälp...jag tipsade INTE så din ändring ÄR fel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted October 1, 2006 Report Share Posted October 1, 2006 Jaha då har det blivit fel IGEN av en mod... Jag bad om hjälp...jag tipsade INTE så din ändring ÄR fel... Igen? Du kanske ska fundera på hur du själv skriver om du har sådana problem med oss. Då ändrar vi topic till HJÄLP! Tjing Tjong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fänrik Andersson Posted October 1, 2006 Author Report Share Posted October 1, 2006 Tack så mycket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.