Vesku Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Då jag inte fått Starwars - Empire at war att funka så fipplade jag in Call of Juaraz på datorn i Em. och kastade mig över det. Snyggt spel men oj så in åt hela helvete svårt det blev med en gång. Jag fastnar när jag har varit inne hos tjejen och hämtat pistolen, hoppat ur genom förnstret och ska ta mig ur stan. Jag har rekat, hittar enbart en alternativt två utgångar. Jag har byggt upp en flyktväg med lådor, att gömma mig bakom men jag kommer inte ut. Hur ska man göra? Edit: Förtydligat ämne/Henke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Martin Posted September 12, 2006 Report Share Posted September 12, 2006 Har bara spelat demot, men ska du inte fortsätta längs gatan och avbryta ett prison-break? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vesku Posted September 12, 2006 Author Report Share Posted September 12, 2006 Har bara spelat demot, men ska du inte fortsätta längs gatan och avbryta ett prison-break? kommer ej ur stan det står ju folk vid utgångarna. Antar att jag ska gå dit det låg en omkullvält vagn innan man gick in på salonen. Ska kanske lägga lite mer tid på att få igång empire at war. Gillar den typen av spel bättre Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeLu Posted September 18, 2006 Report Share Posted September 18, 2006 Har bara spelat demot, men ska du inte fortsätta längs gatan och avbryta ett prison-break? kommer ej ur stan det står ju folk vid utgångarna. Antar att jag ska gå dit det låg en omkullvält vagn innan man gick in på salonen. Ska kanske lägga lite mer tid på att få igång empire at war. Gillar den typen av spel bättre du springer bakom husen så långt det går sen ska du korsa gatanoch fortsätta till vänster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.