Kato Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 Fråga: Går det att åka med sin inryckningsbiljett som man fått med i kallelsen, från andra delar av landet än det ställe man är folkbokförd i? Hade nämligen planerat att åka direkt från min flickvän i Göteborg till inryckningen i Karlskrona, jag bor egentligen i Östersund. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
os frontale Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 Fråga:Går det att åka med sin inryckningsbiljett som man fått med i kallelsen, från andra delar av landet än det ställe man är folkbokförd i? Hade nämligen planerat att åka direkt från min flickvän i Göteborg till inryckningen i Karlskrona, jag bor egentligen i Östersund. Jadå, det brukar gå utmärkt, anser dock att du ska ringa SJ eller MZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mech.Inf Posted September 9, 2006 Report Share Posted September 9, 2006 Fråga:Går det att åka med sin inryckningsbiljett som man fått med i kallelsen, från andra delar av landet än det ställe man är folkbokförd i? Hade nämligen planerat att åka direkt från min flickvän i Göteborg till inryckningen i Karlskrona, jag bor egentligen i Östersund. Det är antagligen inte samma tåg. Och på tåget från Österund har du ju en fast plats. Men det borde väl inte vara omöjligt att byta biljetten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts