Hotel Charlie One Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 (edited) På grund av anledning så behöver jag lägga vantarna på ett sånt där franskt UN-märke i tyg som man har i baskern. Jag hade för mej att militaryshop (som för övrigt bytt namn) hade såna men jag hittar inga på deras hemsida. Nån som vet var man kan få tag i ett? Edited September 6, 2006 by Hotel Charlie One Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 U got PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBP Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Misstänker jag vet vad SISU vill dig... Men jag hittade detta på nätet: http://www.patchesofpride.com/poppages/pop324.html Item 2 ska tydligen vara ett baskermärke i tyg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Misstänker jag vet vad SISU vill dig... Men jag hittade detta på nätet: http://www.patchesofpride.com/poppages/pop324.html Item 2 ska tydligen vara ett baskermärke i tyg. Problemet är bara att dom är till dockor i skala 1/6. Blir himla smått då vettu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBP Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Såg det nu... Fast HC1 är inte så stor iofs... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Skulle vilja se dom på HC1 HAHAHA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted September 6, 2006 Author Report Share Posted September 6, 2006 Det skulle faktiskt jag också!!! SISU har PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göta Lejon Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Finns också ett fint broderat som jag tror är brittiskt: /G.L. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted September 6, 2006 Author Report Share Posted September 6, 2006 Finns också ett fint broderat som jag tror är brittiskt: /G.L. Jag tror det är same-same Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonsson Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Finns också ett fint broderat som jag tror är brittiskt: /G.L. Om jag inte missminner mig sålde dom på markan utanför livgardet ett liknande märke innan vi for ner på LA03.Kommer inte ihåg pris. Jonsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krook Posted September 6, 2006 Report Share Posted September 6, 2006 Och jag som nyligen gav bort mitt till en annan behövare. HC1, du måste vara snabbare. Du kunde ha fått mitt märke. Förresten kan du nog få det ändå, men du får åka till Liberia och hämta det. Sedan kan du återbörda det där det kom från; Libanon. /K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted September 6, 2006 Author Report Share Posted September 6, 2006 Och jag som nyligen gav bort mitt till en annan behövare.HC1, du måste vara snabbare. Du kunde ha fått mitt märke. Förresten kan du nog få det ändå, men du får åka till Liberia och hämta det. Sedan kan du återbörda det där det kom från; Libanon. /K Då är det ju tur att det finns PÅLITLIGA individer från Ba04 (tack SISU!). :P Tror inte MTK hade godkänt en liten detour runt Liberia... dessvärre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brigadgeneralen Posted September 15, 2006 Report Share Posted September 15, 2006 Märket i fråga har sålts på Tradera, både i svensk och engelsk version. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vinter98 Posted October 22, 2006 Report Share Posted October 22, 2006 angående det broderade märket så kan man köpa det på markan utanför kungsängen. jag tror det kostar 100 eller 125 kr om jag inte minns helt fel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted April 8, 2007 Author Report Share Posted April 8, 2007 angående det broderade märket så kan man köpa det på markan utanför kungsängen. jag tror det kostar 100 eller 125 kr om jag inte minns helt fel Gäller detta fortfarande och är det nån som har telnr eller motsv i så fall? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FkN Posted April 8, 2007 Report Share Posted April 8, 2007 angående det broderade märket så kan man köpa det på markan utanför kungsängen. jag tror det kostar 100 eller 125 kr om jag inte minns helt fel Gäller detta fortfarande och är det nån som har telnr eller motsv i så fall? Ring till växeln LG (08-584 540 00) och be att bli kopplad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Göta Lejon Posted April 10, 2007 Report Share Posted April 10, 2007 Finns en typ ute på Tradera just nu: FN-baskermärke Kanske inte den snyggaste varianten dock... /G.L. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotel Charlie One Posted April 16, 2007 Author Report Share Posted April 16, 2007 angående det broderade märket så kan man köpa det på markan utanför kungsängen. jag tror det kostar 100 eller 125 kr om jag inte minns helt fel Gäller detta fortfarande och är det nån som har telnr eller motsv i så fall? Ring till växeln LG (08-584 540 00) och be att bli kopplad. Nån som möjligen är i faggorna av LG och kan hjälpa mej med en kontakt (gärna ett namn eller ett direktnummer)? Ringde via växeln men de hittade inget och den stackars dam jag blev kopplad till hade ingen aning om baskermärken (eller nåt annat heller för den delen) HC1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts