Guest generalen Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 Har sökt på detta ämne. utan något bra svar på vad jag vill veta. vad innebär det. skillnad mellan franska spanska? vad gör de? går det att spåra en person som varit där? MVH Janne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 Har sökt på detta ämne. utan något bra svar på vad jag vill veta.vad innebär det. skillnad mellan franska spanska? vad gör de? går det att spåra en person som varit där? MVH Janne på allt utom ditt sista så finns det en ganska bra wicki sida.. http://en.wikipedia.org/wiki/Spanish_Legion spåra? tja är han Svensk och du är ute efter att mythbusta så om wicki sidan har rätt så har det varit svårt mellan 1987 och 2000 att gå med.. After 1987 it stopped accepting foreigners altogether and changed its name to the Spanish Legion. In the 2000s, after the abandonment of conscription, the Spanish Army is again accepting foreigners from select nationalities Annars så om du googlar lite kommer du hitta ett antal sidor utöver den officiella, skulle gissa att om du mailar någon av dom kontakterna så kan du säkert på hjälp.. /b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 hej tack för det snabba svaret. den sidan läste jag precis. personen i fråga är svensk. och ska ha varit där enligt uppgift någon gång mellan 1956-1960. kan dock varit senare eller eföre. men mest troligast under de årtalen. finns det någoit sätt att få reda på det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.