Johan ES Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 Då jag nyligen, via box, fått tillgång till en massa trevliga TV-kanaler och då jag har ett stort intresse för motorprogram är jag på jakt efter en lista på vilka motorprogram som går på vilka kanaler. Tack på förhand! /Johan ES Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slöbevakarn Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 På Discovery går en massa bra motorprogram. Dundrande racerlopp En MG föds Wheeler dealers Amerikanska choppers Extrema bilar Amerikanska hot rods mm Det är bara att slå upp dagstidningen och välja. Mycket nöje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
106 Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 Är det bara jag som ogillar discoverys svenska titlar? Ett program som bara måste nämnas i sammanhanget är ju Top Gear (BBC). Några av programledarna från gamla Top Gear hängde med när det lades ner, bytte kanal och blev Fifth Gear. Sedan återuppstod Top Gear igen, så nu finns det två bra brittiska motorprogram. Dessutom gillade jag Motorvision på DSF, men jag vet inte om det går längre. Tyvärr finns ju inte motorjournalen längre, så på svensk TV finns det väl inga motorprogram värda att se, bortsett från när de visar F1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted August 19, 2006 Report Share Posted August 19, 2006 Top Gear brukar visas av Kanal 5 under vintermånaderna, med varierande visningstid (dock oftast måndagkvällar om jag inte minns fel). Fifth Gear har jag sett visas på Discovery, men deras tablåer är oftast lite svårare att överblicka så det har mest varit pga ren tur... Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted September 10, 2006 Report Share Posted September 10, 2006 Top Gear brukar visas av Kanal 5 under vintermånaderna, med varierande visningstid (dock oftast måndagkvällar om jag inte minns fel). Fifth Gear har jag sett visas på Discovery, men deras tablåer är oftast lite svårare att överblicka så det har mest varit pga ren tur... ...och nu har det börjat igen! 22.30 på söndagar är tydligen tiden som skall mutas in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.