Jump to content

Over g fighters

Agentorange67

Recommended Posts

Tänkte uppmärksamma er på att det finns en flygsimolator där jas 39 gripen är med både A och C versionen. Efter ha klarat ett x antal uppdrag så låser man upp gripen, sen om vill kan man alltid lira online i härliga dogfights. http://www.webhallen.com/prod.php?id=59439

Jag chakkade spelet idag hur kul som helst speciellt online.

Det är inte så många kontroller att hålla reda på, men dom har satsat på luftduellerna speciellt idag när jag fick 4st A-120 efter mig på samma gång.

Jag dog. Det är skoj om man köper det blir man inte besviken iaf!

Det viktigast är att stänga av arkad flygningen i settings.

Jag har inte haft möjlighet att ta bilderna, pga digitalkamran ute på landet. http://www.youtube.com/watch?v=OHQMznQ_OX0 håll till godo med den. Efter 1 minut och 29 sekunder så får du se jas sjkuter en meteor och blir tillslut nerskjutet.

• 2 months later...

Har inhandlat det här spelet, även fast jag anade att det skulle vara som alla andra "flygsimulatorer" till xbox och ps2, men det här spelet är faktiskt riktigt roligt. Jag ska inte säga att det är realistiskt men så pass realistiskt som det går att göra med en xbox360 kontroll, och dessutom så är det ordentligt svårt.

Eftersom man är gammal simulator räv så ställde man ju svårigheten på expert, och detta leder oxo till mitt problem. SAM enheterna är ruggigt träffsäkra, detta gäller även vissa fientliga flyg. Jag får varningen att en missil är avfyrad, slänger ett getöga på radarvarnaren så jag får riktningen till missilen, släpper facklor/remsor, svänger hårt så vingarna nästan ramlar av och släpper facklor/remsor hela tiden. Inget hjälper. På en den banor är det nästan så att får dom vapenlåsning på en så är det kört. Nån som är bättre på att undvika missiler som har nått att inflika med?

Som det går nu så blir det aldrig nå gripen upplåst för mig... :(

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...