Jump to content

SOLDF-OPC

Kimster

Recommended Posts

• Super Administrators

Jag har för inte så länge sen lyckats ta några bilder på våran "location".. mot chefens order givetvis.. men jag tog dem lite i smyg med mobilkameran.. så att ni kan få se lite från våra OperationsControl alltså där vi sitter och styr om dagarna... givetvis på hemlig plats och med hemlig utrustning.. men vi har blitt sponsrade med viss hårdvara, den näst senaste tecknologin bara .. men ändå.. funkar ju..

Den ena är från OPC-room och den andra är från serverrummet stunden efter.. med alla spakar o grejer. Varje spak för varje server vi har och så.

Slängde även in en bild på våran egna prototyp av mobil MARKUS-enhet, vi får se kanske vi får ut en sån sen till alla som vill köra soldf i fält. Den är rätt oanvändbar just nu då teckensnittet är för litet men vi jobbar på det.... :banghead:

hoppas henke inte ogillar detta...

Fin teknik ni har kommit över! Undra var jag har sett den förut... Det taktiska plottet sitter säkert fint när flera blågula ska leda striden forumet samtidigt.

Banned-knappen återfinns givetvis på skrivindikatorerna framför varje operatörsplats. Genom användandet av TID:ar istället för knappar kommer operatören blågul åt forumets funktioner på ett snabbare och mera logiskt sätt.

/mdn

Meh! Banned-knappen sitter givetvis på durken och regleras av Blågul medelst en fottryckning . Detta sker efter Henkes kommando "Banned Banned Banned"...

Jag har hört obekräftade rykten om att varje Blågul bär pistol vid tjänstgöringen. Syftet med den är att man genast skall kunna skjuta ner sin rotekamrat om han/hon vägrar genomföra något av momenten "Stäng/Lås tråd", "Varna" eller "Banna".

Men det är som sagt bara rykten. Hård tjänst, onekligen. :worthy:

PS: Färgen på skotten känns igen... Märkligt bekant miljö...

Guest Andrew

Nu förstår jag varför Kimster och Henke inte blev antagna till Äss Äss Gee ..... posta känslig info i en sådan här tråd Hrrrrmmmpff ..... *ler*

• Super Administrators
Meh! Banned-knappen sitter givetvis på durken och regleras av Blågul medelst en fottryckning . Detta sker efter Henkes kommando "Banned Banned Banned"...

Jag har hört obekräftade rykten om att varje Blågul bär pistol vid tjänstgöringen. Syftet med den är att man genast skall kunna skjuta ner sin rotekamrat om han/hon vägrar genomföra något av momenten "Stäng/Lås tråd", "Varna" eller "Banna".

Men det är som sagt bara rykten. Hård tjänst, onekligen. :rockon:

PS: Färgen på skotten känns igen... Märkligt bekant miljö...

icke nej.. finns inte.. fler sånna miljöer, bara våran.. unik och hemlig och så.. så nej.. omöjligt.. nope ingen idé 0:):lala:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...