RedFLip Posted July 19, 2006 Report Share Posted July 19, 2006 Hitta en äldre tråd om detta ämnet Men nu närmar det sig. Ska in som Bandvagnsförare till Lifkompaniet på P4. Men efter att kollat på info dvd:en så kolla jag min utbildning ML900 och det stog att jag kan få framföra bandvagn eller lastbil, någon som har info om detta? Har fått en känsla av att jag kommer ligga i Stab plutonen, vad gäller det för fordon då? Om vi kollar både lastbil och bandvagn, vill ju helst sätta mig i en bandvagn och köra men Lastbil kan nog allt vara roligt också //RedFLio Link to comment Share on other sites More sharing options...
WartoftaSandberg Posted July 19, 2006 Report Share Posted July 19, 2006 Hej, jag tror jag kan svara lite på den frågan då jag pratade lite med folket som låg där samtidigt som mig (o5/06, nyligen med andra ord :P ) Om jag inte minns helt fel var över hälften av de som låg på packgruppen inskrivna som bandvagnsförare, och då med andra ord blivit snuvade på "sin" tjänst. Men för att spä på de hela ytterligare så har lifkompaniet inga bandvagnar alls. Så beroende på din inställning får du tyvärr, eller gladeligen, inte ratta bandvagn under tiden som du ligger inne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted July 19, 2006 Forumsledning Report Share Posted July 19, 2006 Hitta en äldre tråd om detta ämnet Men nu närmar det sig. //RedFLio Jaså det gjorde du.. och vad var fel på den ? ..den funkar alldeles utmärt såvitt jag kan se. Det finns tom flera trådar om bandvagnar... = denna är överflödig. låst / Kimster BlåGul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts