Eckervad Posted July 14, 2006 Report Share Posted July 14, 2006 Är ute efter postsignalen, som blåses när posten är klar för utdelning på Campen. Är det någon som har denna på något media. Så jag kan hjälpa posten på Camp Gripen (Victoria) att få lite ordning på torpet! /Eckervad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMV Posted July 15, 2006 Report Share Posted July 15, 2006 Är ute efter postsignalen, som blåses när posten är klar för utdelning på Campen. Är det någon som har denna på något media. Så jag kan hjälpa posten på Camp Gripen (Victoria) att få lite ordning på torpet! /Eckervad Vi på SYSKON (Helpdesk) gjorde detta åt postis Gunilla, våren 2001. Originalet var på kassettband, och i väldigt dålig kvalité, och CD'n blev väl inte heller så bra. Postis tog i alla fall hand om CD och kassettbandet. Tyvärr har jag inte själv kvar någon kopia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eckervad Posted July 15, 2006 Author Report Share Posted July 15, 2006 Tyvär så har kassetbandet & CD supitsbort. Hoppas det finns någon där ute som har tillgång till melodin eller kan återskapa den. Alt komma in med förslag på ny melodi i värsta fall. Vi på SYSKON (Helpdesk) gjorde detta åt postis Gunilla, våren 2001. Originalet var på kassettband, och i väldigt dålig kvalité, och CD'n blev väl inte heller så bra. Postis tog i alla fall hand om CD och kassettbandet.Tyvärr har jag inte själv kvar någon kopia. EDIT: För att få till en korrekt quote-ruta måste man ha en quote-tagg innan och en efter textmassan. Den innan skall vara utan / och den efter med / The Swede BLÅGUL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts