Guest Posted September 2, 2002 Report Share Posted September 2, 2002 ...om hur man sätter ihop en sådan? Har en sedan jag var farsan på mission i Mellanöstern, nu har dock denna fallit isär... Den e ju fanimej stört omöjlig å få ihop igen! Någon vänlig yxa som har någon idé? Tack på förhand! Bengtsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted September 2, 2002 Report Share Posted September 2, 2002 Jag vet hur man sätter ihop den . men det är svårt att förklara med text. Hur många delar? har en 8:a själv men principen är det samma för 4:a och 6:an. Kolla i din hemstad efter någon FN-yxa som kan visa dig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted September 2, 2002 Report Share Posted September 2, 2002 Kolla med dessa. Dom har bruksanvisning. http://home.swipnet.se/~w-63824/puzzel.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 3, 2002 Report Share Posted September 3, 2002 Jättetack Kjellberg! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Kjellberg Posted September 3, 2002 Report Share Posted September 3, 2002 Det var så lite så Hoppas du får ihop den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 3, 2002 Report Share Posted September 3, 2002 Tänkte bara fråga ni visa vad en yxring är för nåt.. vad är det som är speciellt med den/dom ??? tacksam för svar ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted September 3, 2002 Report Share Posted September 3, 2002 Kolla länken i Fu Kjellbergs inlägg ovan. Det är en pusselring som har blivit en symbol för FN-soldater. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pansardvärg Posted September 4, 2002 Report Share Posted September 4, 2002 hehe....den e inte lätt första gången...har faktiskt inte ens hört talas om nån som lyckas vid första försöket...någon??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 4, 2002 Report Share Posted September 4, 2002 Nope, men efter en mission går det säkert bra... Om inte annat har du nått att göra på vägen hem antar jag... I wouldn´t know... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.