Jump to content

Spel (test för piloter)

Mech.Inf

Recommended Posts

Kanske redan legat uppe någon gång, men jag hittade ingenting.

Håll den röda kvadraten undan från blå och de svarta väggarna. Det står bra instruktioner på sidan.

Framtida piloter i det amerikanska flyget ska tydligen hålla sig undan minst 2min :baskerFN: .

Mitt rekord 21s

Den som klarar 2min ska personligen få en klapp på axeln

SPELET

EDIT: förbättrade mig

Stämmer verkligen det där pilot-snacket?

Om det vore helt random så är det ju inte osannolikt eftersom det kräver en hel del reflexer, även om det antagligen är bullshit. Dock är ju denna likadan varenda gång och man kan lära sig mönstret.

vad spelar det för roll att det inte är random om man bara får ett försök? ;) Kan väll myket väl användas för att testa piloter med.

Nytt rekord för mig: 114,29sec

vad spelar det för roll att det inte är random om man bara får ett försök? ;) Kan väll myket väl användas för att testa piloter med.

114.29sec det är inte mänskligt, har försökt ett par gånger nu mer kommer inte över ca 25sec. det går bara inte.

114.29sec det är inte mänskligt, har försökt ett par gånger nu mer kommer inte över ca 25sec. det går bara inte.

Samma här ligger på 24,069s nu. Får skylla på en värdelös mus :P

Hur långt kommer ni med touchpad då?

touchpad går åt helvete helt 43.14sec

Det är inte omöjligt att komma över 100 bara träna på ;) inte direct första eller 100 gången man klarade det på :P

Jag tror ni ljuger.

För övrigt har jag en usel mus och ingen musmatta.

Tro fasen att de där piloterna klarar av det.. det hade jag också gjort om jag haft en akan på den där .. fyrkanten.

Krockar ganska ofta efter sisådär 17 sekunder men har ändå en bedömd medellivslängd på 4 eller så.

Tråkigt spel. Usch. ,O

....typ.. 22 sekunder.

Stämmer verkligen det där pilot-snacket?

Jag har aldrig behovt gora ett sant har prov... och det var ju tur det, eftersom jag klarade bara 12s (forsta forsoket iallafall)! :P

Ähm...Får man tröstpris om man lyckas missa den röda kvadraten på första försöket (0 sek). ,O

Får skylla på att jag har okänslig touchpad. Men vänta bara till jag hämtat en riktig mus, då ska ni få se på sjutton. :lala:

• 1 month later...
  • 1 year later...
Kanske redan legat uppe någon gång, men jag hittade ingenting.

Håll den röda kvadraten undan från blå och de svarta väggarna. Det står bra instruktioner på sidan.

Framtida piloter i det amerikanska flyget ska tydligen hålla sig undan minst 2min :) .

Mitt rekord 21s

Den som klarar 2min ska personligen få en klapp på axeln

SPELET

EDIT: förbättrade mig

Inte överdrivet svårt fram tills 20-25 sekunder. Men efter det.... ajj vad fort det går!

Känns knäckande om 2 minuters myten är sann; jag har pilot drömmar. Hur långtkommer jag med 26 selkunder?! :P

shit.. kattspelet va spännande... första 2 försöken 150-190ft, sen träffade kattjäveln allt möjligt å studsade vidare bortåt.. hamnade på 553 fot.. vilken flygtur

EDIT: okej.. 969ft nu.. jag antar att man kan börja skryta när man kommer upp till ett par tusen...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...