Guest noName Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 mjao, vet någon var man kan köpa en Boonie-hats M90, alltså den svenska varianaten, om det finns någon sådan ! Gärna på en svenska shop. Länk till hatten: http://forum.soldf.com/index.php?showtopic=4994&st=80 Tacksam för snabba svar. /NoName Link to comment Share on other sites More sharing options...
709 Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 mjao, ... voff Military Shop kanske Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 @709, Tack för svaret. Hatten till höger i din länk, Är det den som är den svenska M/90 ??? Vad heter den ??? Det är ju den till höger som är snygg och som man "vill ha", den till vänster tycker jag är mindre snygg . /NoName Link to comment Share on other sites More sharing options...
709 Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 voff. Från texten: Hatten till vänster är tillverkad i cordura 300light, den är vattentät och på insidan beklädd med Climamax som gör att hatten andas bättre och håller dig torr på huvudet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 Ska genast lägga en beställning på deras Boonie-hats M90, typsikt att den är slut bara En e-mail addres till Militaryshop verkar ju vara omöjlig att hitta........ Hittade några shoper till som sålde hatten, men inte någon som hade den hatten till höger dock. Någon som vet någon annan shop som har den ? /NoName Link to comment Share on other sites More sharing options...
709 Posted June 28, 2006 Report Share Posted June 28, 2006 Stockholm • Sveavägen 138 • 08-612 12 11 Göteborg • Smidesgatan 4 • 031-150207 Malmö • Engelbrektsgatan 13 • 040-122949 Våra öppettider: Mån-Fre: 11-18, Lör: 11-15 Trodde faktiskt inte det, men hittade inte heller någon adress? Men de finns på internet.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 29, 2006 Report Share Posted June 29, 2006 Jag blev också sugen på en Boonie-hats alá M90 Ringde Military Shop och frågade när dom skulle få in nya i lager. Svaret blev att det kunde dröja 1 eller 2 månader, eller upp till ett halv år. Dom hade tydligen problem med att få fram tyg eller vad det var han sa. Finns det inte någon som vet något annat ställe där man kan köpa den svenska varianten av Boonie-hats M90 ??? // MVH M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broberg Posted June 29, 2006 Report Share Posted June 29, 2006 Här är bas hatten som används av bassäk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted June 29, 2006 Report Share Posted June 29, 2006 lite skillnad på bashatten och fälthatt - camo fälthatt-camo är den jag skulle kalla för boonie... och ja, jag vill ha en.... helst äkta och inte kopia också ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 29, 2006 Report Share Posted June 29, 2006 Trodde faktiskt inte det, men hittade inte heller någon adress? Men de finns på internet.... Utan att göra reklam nu..... Jag hittade heller ingen e-post addres på deras hemsida, så jag frågade faktiskt vad dom hade för adress när jag ringde till MS förut ang leveransstatusen. Adressen är : [email protected] @Broberg Kållade på länken, och det är en viss skillnad mellan dom olika hattarna, men tack ändå. http://www.recon.se/images/bashatt%2090%20sm.jpg (FEL !) http://www.militaryshop.se/bilder/produkte....M90.boonie.jpg (RÄTT !) Så frågan kvarstår, finns det någon som vet var man kan köpa en Boonie-hats M90 ? (Den undre länken) // MVH M Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted June 29, 2006 Report Share Posted June 29, 2006 Boonie i m90 finns på rangershop Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolhand Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 Boonie i m90 finns på rangershop Var? Kunde inte hitta den :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 @ Coolhand jag kollar upp det åt dej o återkommer . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broberg Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 @BrobergKållade på länken, och det är en viss skillnad mellan dom olika hattarna, men tack ändå. http://www.recon.se/images/bashatt%2090%20sm.jpg (FEL !) http://www.militaryshop.se/bilder/produkte....M90.boonie.jpg (RÄTT !) Så frågan kvarstår, finns det någon som vet var man kan köpa en Boonie-hats M90 ? (Den undre länken) Hehe.. Jo jag vet att det är skillnad. Men jag la upp den för att, jag tycker personligen, den är bättre än Boonie. Har en Boonie själv och tycker brättet är för brett. Bashatten sitter bättre och skyddar fortfarande lika bra. Men det är väl en smaksak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 @ Coolhand knappa in varunummer : 123012N så ska du komma direkt till den . Jag är nöjd med min där ifrån . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 @SISU Kan man gömma snöret som går under hakan på den ? // MVH M Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hornet Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 Bara göma bakom huvudet eller i haten inte så svårt Link to comment Share on other sites More sharing options...
coolhand Posted June 30, 2006 Report Share Posted June 30, 2006 @SISU Tack for hjalpen. Gymnasie tyskan ar ju nagra ar gammal. Intressant hur manga och billiga fickor etc. de hade i M90... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hornet Posted July 6, 2006 Report Share Posted July 6, 2006 MS i Stockholm hade M90 Fälthat camo inte BAS säk modelen den vanliga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.