Sttochen Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Godmorgon! Letar efter en punkcover på "Jag hade en gång en båt - Cornelis Vrejsviik" (stavas han så?). Hörde den för flera år sen på 106.7 Rockklassiker. Det lät väldigt mycket som Dia Psalma/Strebers... Nån som har en aning/har den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GC1 Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Godmorgon! Letar efter en punkcover på "Jag hade en gång en båt - Cornelis Vrejsviik" (stavas han så?).Hörde den för flera år sen på 106.7 Rockklassiker. Det lät väldigt mycket som Dia Psalma/Strebers... Nån som har en aning/har den? sillstryparbandet Attentat har gjort den, låten finns bla på samlingen pilsner punk & poesi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sttochen Posted June 25, 2006 Author Report Share Posted June 25, 2006 Godmorgon! Letar efter en punkcover på "Jag hade en gång en båt - Cornelis Vrejsviik" (stavas han så?). Hörde den för flera år sen på 106.7 Rockklassiker. Det lät väldigt mycket som Dia Psalma/Strebers... Nån som har en aning/har den? sillstryparbandet Attentat har gjort den, låten finns bla på samlingen pilsner punk & poesi. Man tackar ödmjukast *liten salut* Godmorgon! Letar efter en punkcover på "Jag hade en gång en båt - Cornelis Vrejsviik" (stavas han så?). Hörde den för flera år sen på 106.7 Rockklassiker. Det lät väldigt mycket som Dia Psalma/Strebers... Nån som har en aning/har den? sillstryparbandet Attentat har gjort den, låten finns bla på samlingen pilsner punk & poesi. Man tackar ödmjukast *liten salut* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.