corneliu Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Fantastiskt! Grattis!!! Alltid lika kul när nån får tillökning... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PB-Syte Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Sållar mig till skaran och önskar även jag GRATTIS!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnnie Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 En riktig MAN gör flickor , jag har 3!!! Ta hand om familjen och ett stort GRATTIS!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gorg Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Grattis! Skjuter största saluten :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
losec Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Ja, grattis!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maul Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Grattis! Skjuter största saluten :P No you don't :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragulin Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Välkommen till En Ny Värld! Du kommer att uppleva att ditt liv i grunden för alltid förändrats. Grattis till en söt dotter. Jag har mitt tredje barns ETA 16/9. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broberg Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Haha... Grattis!!! Så snart börjas det!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanna Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Stort GRATTIS till hela familjen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mönstersoldat Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 GRATTIS!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Grattis !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syster Håkan Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Grattis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Grattis! Körde ni BRAK imorse på BB? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_mistaken Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Inte ofta man är online men jäkligt mycket grattis till er båda!! Blöjbyten var ett tag sedan men man minns det såväl Utan gasmask Med gasmask GRATTIS!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerle Posted June 24, 2006 Report Share Posted June 24, 2006 Gratulerar, det har jag gått igenom tre gånger nu. Får jag lov att tala om att alla tre har sovit hela natten efter en månad? Häpp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PingisÖga Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Jag får ta och framföra mina varmaste gratulationer till dig och din fru Grattis till ett välskapt litet flickebarn Mvh// Anders Arvtagerskan till det bästa forumet har anlänt, bara kvar för alla att lära upp henne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xit Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Grattis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kato Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Grattis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raptor Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Grattis!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Primoris Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 GRATTIS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhdf Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Krattis Krappen *Skjuter salut med mer passande vapenslag* Men varför är inte lilltjejen iklädd grön sparkdräkt? Hälsa barn och tant Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Stort GRATTIS Henke och lycka till i fortsättningen. //Snake som fick nytillskott 24/5-06 Link to comment Share on other sites More sharing options...
arvid_eriksson Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 sån här salut ska det vara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maul Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 sån här salut ska det vara Räknas väl mer som fyverkeri? ;) Min är större än din däremot :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nestor Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Grattis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qvintus_Helge5 Posted June 25, 2006 Report Share Posted June 25, 2006 Stort Grattis C SoldF.com. Hälsa stf och lilla grpch! Eftersom jag mest sysslar med musik numera, så får det bli en fanfar istället för salut. /QH5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sleget Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Ja ett gigantiskt grattis! Vill ha en sån där själv, e de dyra? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest J-Star Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Min är större än din däremot :P OT: Eh... faktiskt inte. Maul, du har en bild på skottet Upshot-Knothole Badger... en nätt liten sak som förvisso smällde med hela 23 kiloton och därmed mer än attackerna mot Hiroshima eller Nagasaki. Arvid däremot har en bild ifrån skottet Castle Romeo vilket satte fart på partyt med hela 11 megaton. Castle serien var de kraftigaste USA någonsin fjuttat iväg med Castle Bravo som den med mest pang tack vare/på grund av en saftig felräkning. Sovjeterna piskade dock Castle Bravo rejält med sin Tsar Bomba. Men men... salut var det vi pratade om och dessa skjuts givetvis med kanon... inte någon fånig försöksuppställning. Царь-пушка (Tsar Pushka, "Kejsaren av kanoner") "Atomic Annie" skjuter salut (Bild lånad ifrån samma sida som Badger-skottet) /J Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning henke Posted June 26, 2006 Author Forumsledning Report Share Posted June 26, 2006 Tack för alla gratulationer! Jättekul att så många skrivit i tråden, sånt värmer Får passa på att gratta Snake i efterhand till nytillskottet. Grattis! Nu väntar 10 dagars pappaledighet. Lite forumstid skall kunna pressas in då. /Henke Link to comment Share on other sites More sharing options...
mazon Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Ställer in mig i grattulationskören, all lycka och välgång. Kommer dock inte att ställa upp i salut tävlingen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.