valiant Posted December 22, 2002 Report Share Posted December 22, 2002 Tidigt i går startade jag och kapten S från Hemmet, for som ett spjut över bron genom Danmark till Burg på Fehmarn. Inköpen blev följande 6 vin 7 whisky 5 backar öl 2 martini 2 konjak 3 gin 4 likörer åter i hemmet kl 1600 prislappen sprang upp till motsv 130 Euro, ibland är det bra att bo nära kontinenten, eller vad tycker Ni? Smack Smack !! Valiant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 22, 2002 Report Share Posted December 22, 2002 Bara 5 backar öl? Låter lite tycker jag. Eller satte bilens lastkapacitet stopp för ytterligare inköp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
valiant Posted December 22, 2002 Author Report Share Posted December 22, 2002 Exakt( vi var ju 2), men det jag vill peka på att man blir minst sagt upprörd när man ser vilken avgrundliknande skillnad det finns i pris- sättningen mellan länderna. Ha det Valiant Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 22, 2002 Report Share Posted December 22, 2002 Vad säga farbror Tull om detta månne? Eller förresten... nu för tiden får man väl ta in 5 liter rent/ person? Skål! /RP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 22, 2002 Report Share Posted December 22, 2002 Ok Valiant du bjuder laget runt då :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 22, 2002 Report Share Posted December 22, 2002 Buuhäää!!! då man har den grövsta bakfyllan någonsin :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.