Forsse Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Vart kan man handla macaroni and cheese, det fanns på ganska många ställen förut, men jag har inte hittat det på senare tid. Vet någon vart man kan handla det i närheten av Upplands Väsby / Stockholm. Jag vill ha rootbeer också. Skynda er! snälla Blågul snälla låt tråden vara då detta är en seriös fråga från min sida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Wilhelm Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Coop Forum (OBS) i Haninge har det så då borde väl närmaste Coop Forum vara svaret? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinhead Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Finns garanterat här B) Gray's American Food Store, Odeng 39 tror det ska finnas en på västerlånggatan också Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forsse Posted June 18, 2006 Author Report Share Posted June 18, 2006 fan va nice, tackar för ett snabba svar, får man la ta å be ge sig dit imorgon och handla, Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted June 18, 2006 Report Share Posted June 18, 2006 Finns garanterat här B) Gray's American Food Store, Odeng 39 tror det ska finnas en på västerlånggatan också Ja, hörnet Storkyrkobrinken (marschavstånd för högvaktssoldaten med sug efter Oreo:s! ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phantom Goodbye Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 jag har för mig att vissa ICA-butiker har mac&cheese, tyvärr har de vanlgtvis bara en smak och det är inte meijers three cheeses och priserna brukar ju inte vara de amerikanska heller Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.