Jump to content

Har folk inget bättre för sig ;)

Guest

Recommended Posts

• Replies 621
  • Created
  • Last Reply
  • 3 weeks later...

Sitter och tuggar på en druvask, funderar på vilken av skitfilmerna i DVDboxen "Krigsbunkern" man ska kika på. Det finns en anledning till att jag inte hade köpt den innan jag fick den i julklapp, de flesta av filmerna suger b*lle.

Kvinna :bash: Jag :wub:

• 1 month later...

Sista dagen på projektarbetet imorrn, kämpar för att få klar 2 artiklar varav den ena jag inte ens har börjat på... Jag är trött och vill bara få sova just nu. Jag vill inte höra ett ord i fortsättningen om någon eventuell nytta jag skulle ha av det här i framtiden. :Malaj:

Förbereder mig på ännu en lång natt...

Jag har inte heller något liv. Värmde upp med att jämföra försäkringar. Sen deklarerade jag.

Det är påskafton och jag deklarerar?! :worthy:

Skjut mig någon!

(i skrivande stund är det väl egentligen påskdagen men ja... ni fattar)

Att festa till det på påskafton äger! Men jag har en fråga till er alla! Om det på en nattöppen restaurang står: Friterad kyckling, halv, 4 st. Innebär inte det att man då får 4 st halva kycklingar? Det va tydligen 4 st bitar av en halv kyckling. jag fattar ingenting :worthy:

Sen tycker jag seriöst synd om människor som bor mitt i stan där folk rör sig om natten, spepciellt om de har port telefoner, haha..

---7Nyllet

• 1 month later...

Okey, nu är det ruggit sent, det är ljust som mitt på dagen och jag funderar verkligen på att lägga mig. Jag har varit uppe i 22 timmar nu. Det är dags att slagga. God natt

• 2 months later...
  • 1 month later...

Att en mörk och lugn natt cykla ca 15 kilometer på en skogsväg utan gatljus är faktiskt ganska skönt. Man hinner tänka ganska mycket... Synd bara att det inte var sjärnklart!

Nu ligger kudden och viskar lockande...

• 1 year later...

Sitter på jobb nummer två - skulle göra lite retuscher men det sket sig. Någon har glömt leverera de nya logorna som ska påföras förpackningarna......

Skit och åter skit. Kan inte ringa och gnälla så här dags heller. Får lösa det i morgon, nu kör jag fan hem och dricker några glas mjölk innan jag går och lägger mig.

I morgon är det åter på jobb nummer ett klockan nio. Puh,

/m

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...