alfie Posted May 30, 2005 Report Share Posted May 30, 2005 Kan man inte sova så kan man inte... ...vad ska jag säga, tungt i missionen just nu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragulin Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Jobbar ständigt nattetid och oftast kan det vara en hel del slacktid. För att undvika att less ihjäl eller skvalpa i mig för mycket onödigt slentriankaffe, brukar jag hänga här en del på OB-tid. Alltid något att läsa, ibland något att skriva... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sytare Posted June 1, 2005 Report Share Posted June 1, 2005 Då sätter vi några tassavtryck här igen, och ja, dygnet behöver sannerligen mer än 24 timmar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forumsledning Kimster Posted June 1, 2005 Forumsledning Report Share Posted June 1, 2005 skit också. att man aldrig kan gå o lägga sig. Ett 30h dygn hade vart fint. Vaken 20 sova 10.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SnowFlax Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 *Gäsp* Blev klar med omgrupperingen från den temporära o-platsen på "Arran" till ÅSA "Hemma" alldeles nyss. Ska strax bekämpa sängen genom att lägga mig på den och därefter genomföra övning "Snark" tills C Kropp ger andra order/direktiv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
drmagoo Posted June 2, 2005 Report Share Posted June 2, 2005 skit också. att man aldrig kan gå o lägga sig. Ett 30h dygn hade vart fint. Vaken 20 sova 10.. Tycker det vore bättre med att sova 20 vaken 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsleo Posted June 3, 2005 Report Share Posted June 3, 2005 så var det ju det här med att sitta på internet, chatta å dricka öl Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaevil Posted June 4, 2005 Report Share Posted June 4, 2005 Eller så är klockan bara 21 För en annan....Hela helgen framför sig. MVH Olaevil mmmmmmm Kimster Jag gillar vara vaken 17 timmar sova 7 minst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sytare Posted June 9, 2005 Report Share Posted June 9, 2005 Fan. Allmänt taskig kväll och natt!!! Vi hade inte hört av mormor på ett tag (sen i söndags) så nu igår så stack morsan hem till henne och hittade henne liggandes på sovrumsgolvet. Fan vet hur länge hon legat där. Hon är på sjukan nu och är lite "till och från" om man säger så. Får se hur länge till som man är begåvad med en mormor. Det måste fan suga stenhårt att vara gammal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinator Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 Jaha...klockan har visst blivit ganska mycket. Snart dags att dra sig hemåt. Tänkte bara sätta ett avtryck i den här tråden medan man kan . Är ju inte varje dag man sitter över till klockan 01. Även om det har hänt. Hade en föreläsning på jobb, anordanad av oss, och det blev en del att röja upp efteråt. Var käk odyl. Vi var ett par stycken tvångskommenderade som skulle visa gästerna vad vi sysslar med för mellan 1100 och 1500 spänn i timmen. Var ju inte så jäkla lätt att förklara. Känndes mest pinsamt. Chefen är totalt teknikokunnig och varje gång han berättar om våra maskiner så mer eller mindre hittar han på hela skiten. Går ju inte att leva upp till det. En dag, förr eller senare, kommer någon kund att komm underfund med det och då blir det jävligt pinsamt för hela företaget. Nu tackar jag för mig och går hem God Natt Martinator ps: företaget är en så kallad reklambyrå. En hel uppsjö Gigabit och terrabyte och oändligt långa skrivare har vi deeustom. eller hur det nu var han beskrev det Edit: min klocka är åtminstone 00.59. Varför får inte foruminlägget den tidsangivelsen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted June 13, 2005 Report Share Posted June 13, 2005 I min värld har det den tid du vill att det skall ha... bara 7h kvar tills jag slutar nu, whee... Synd att folk har en ovana att sova, dåligt med uppdatering av trådar under nattetid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bliss Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Hmm, väckarklockan ringde för en halvtimme sedan, 04.00, är det morgon eller natt? Arbetsgivaren kallar det tydligen morgon *gäsp* Får väl försöka hålla god min och spela med i deras elaka spel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Larsleo Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 Precis så fy på er..!! själv är man arbetslös och då man sitter vid burken så drar timmarna iväg FORT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hornet Posted June 14, 2005 Report Share Posted June 14, 2005 11 gäster, 34 medlemmar 1 anonyma medlemmar kl 0105 tydligen inte bara jag som inte behöver up tidigt all night long all night long Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted June 16, 2005 Report Share Posted June 16, 2005 När kommer mina surftips då? Behöver nått att göra!!! Internet har ju tagit slut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rokare Posted June 16, 2005 Report Share Posted June 16, 2005 2 gäster, 4 medlemmar 0 anonyma medlemmar Rokare , Dizzy_Keys , jaegare , SISU Det är skönt att man i alla fall har en anledning att sitta här så här sent... Det är nämligen så att.... öhhh, alltså... jo, så här är det... fan...... Edit: Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dizzy_keys Posted June 16, 2005 Report Share Posted June 16, 2005 Tur att man har sommarlov, Ska ta och lägga mig nu så man orkar upp till marinens musikkår vid slottet 2 gäster, 2 medlemmar 0 anonyma medlemmar Dizzy_Keys , zaitoh Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted June 16, 2005 Report Share Posted June 16, 2005 Min ursäkt till att var uppe så här skit tidigt och sent är att jag jobbar natten .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yman Posted June 16, 2005 Report Share Posted June 16, 2005 Precis bankat på dörren till en granne en trappa upp... En granne som hållit mig vaken sedan 05:05.... Om man slår ihjäl någon för att de spelar hög musik tidigt, borde inte det räknas som nödvärn?? //Y, trött. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickard N Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Alltså, internet tar fan slut vid trerycket på morgonen varje dag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SISU Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Kan bara hålla med dej här har du en liten länk militarymorons En shysst liten sida ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hornet Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 10 i 4 :P 4 gäster, 7 medlemmar 0 anonyma medlemmar Sandqvist , joppe , hejo , dxl , TLiman , karon , Vrom ja forumet är aldrig obevakat Link to comment Share on other sites More sharing options...
TLiman Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 sitter här och är arg... inte hjälper det... önskar att man hade haft nån hemma som man kunde delat tankarna med.. Men nu får man göra det med sina forumspolare istället.. iofs inte så illa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 Hehe 36medlemmar som inget liv har.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solon Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 inte lätt det här, sitter och funderar på vad jag skall laga för mat till middag, började klockan 18.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 inte lätt det här, sitter och funderar på vad jag skall laga för mat till middag, började klockan 18.... Stenkorkat...drick en massa kallt vatten och skit i maten Link to comment Share on other sites More sharing options...
A2Keltainen Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 Precis bankat på dörren till en granne en trappa upp... En granne som hållit mig vaken sedan 05:05....Om man slår ihjäl någon för att de spelar hög musik tidigt, borde inte det räknas som nödvärn?? //Y, trött. Har du inte sett Stanley Kubricks instruktionsfilm Du och dörren, även känd som The Shining? I den visar instruktören Jack på ett pedagogiskt, och allmänt föredömligt, sätt med både ord och praktisk handling hur man hanterar dörrar som står i vägen för ens mål. Om du bara ser till att till punkt och pricka göra med din grannes dörr så som Jack instruerar att man ska göra, så ska du se att din granne inte kommer att störa dig i framtiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solon Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 inte lätt det här, sitter och funderar på vad jag skall laga för mat till middag, började klockan 18.... Stenkorkat...drick en massa kallt vatten och skit i maten vatten ingen mat? nej nu går jag och lagar till lite pasta, nsabbt och enkelt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sytare Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 Hua hua hua... När ska morsan inse det att man är vuxen. Har varit på middag hos henne och hennes nya kille samt ett stycke lillebror. Hon släppte liksom inte iväg mig förens jag lovat att jag skulle ringa en signal till henne och meddela att man var framme... Sen så kan man ju diskutera vad det är för djävla stjärnor som åker pendeltåg så här dags på kvällen och absolut måste krossa flaskor och djävlas med alla andra... Nåja. Slapp i alla fall puckla på nå'n ikväll... @A2Keltainen Den filmen är fan störtskön! Here's Johnny! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nifelhel Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 Hua hua hua...När ska morsan inse det att man är vuxen. Har varit på middag hos henne, lillebror och hennes nya kille. Hon släppte liksom inte iväg mig förens jag lovat att jag skulle ringa en signal till henne och meddela att man var framme... lillasyster heter det väl? eller? Btw var glad att din mor är sån. Alla har det inte så bra att dom har en mamma som bryr sig... /Nifelhel - som oxå har en mamma som vill att man skall höra av sig å så Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.