Jump to content

Har folk inget bättre för sig ;)


Guest

Recommended Posts

  • Replies 621
  • Created
  • Last Reply

bra att du är lite fullö... för jag är apraaaaak...

 

så blir dt när jag träffar min kommmpis farsa på krogen som är stenrik... det blirr för mykcet han bjuder ppå..

hopåas nmi andra harj det bra ikvällö..

 

puss graåbbar

 

(( Paltron

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
3 gäster, 6 medlemmar 1 anonyma medlemmar

Rokare, 235 borghem, Bergöga, Vargas, odenmedic, Meduza

 

Another night, but same same...

 

En tröst hade ju varit om man var på krogen.. men icke sa nicke...

 

GMY

Link to comment
Share on other sites

Jag och två till inne på forumet... Suck... Det enda sällskapet man har här på jobbet just nu... Morgonen efter en fredag... Men man får ju se det så att man inte kommer vakna upp bakfull med en tom plånbok och ett bite-off-ämne i sängen :rocketl:

 

Jaha, då är det morgon igen... Gomorgon och gonatt kära forumskamrater!

Link to comment
Share on other sites

Jaha direkt från krogen, och vart går man? Jo till forumet...

 

Kanske sömn är nått att tänka på, iaf om man ska komma någorlunda normal till jobbet på måndag :Malaj:

Link to comment
Share on other sites

Jaha direkt från krogen, och vart går man? Jo till forumet...

 

Kanske sömn är nått att tänka på, iaf om man ska komma någorlunda normal till jobbet på måndag  :D

 

Jaha, kul för dej, att du har varit på krogen! :Malaj: Själv så har man även tjänat av en lördag-natt på jobbet... Men som sagt var... För att citera mig själv:

 

Men man får ju se det så att man inte kommer vakna upp bakfull med en tom plånbok och ett bite-off-ämne i sängen

 

:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

04.00 och nattpatrullen är på hugget:

:camo:

Fu Sjöstedt, Kimster, Raptor, alfie

 

Sitter på jobbet och slösurfar samtidigt som jag försöker göra ett tröj-tryck.

Det är inte lätt med en kommundator som bara har Paint och Officepaketet... Tur att "Tryckarn" skall fixa till prototypen.

Det kan bara gå åt helvete... :D

 

@ Rikard N

 

Är det något sådant här du tänker dig eller?

Fläktkontroller hos Komplett

Har noll koll på prylar som finns innanför skalet på datorn :huh: ,men googlade lite.

Link to comment
Share on other sites

arbetslös och mellan missionerna...

 

nyfiken som man är måste man ju hålla koll på vad som händer här under tiden jag försöker lära mig tjäna pengar på poker... verkar få hänga här rätt länge till för något poker proffs kommer jag nog aldrig bli...

Link to comment
Share on other sites

@ Rikard N

 

Är det något sådant här du tänker dig eller?

Fläktkontroller hos Komplett

Har noll koll på prylar som finns innanför skalet på datorn  :camo:  ,men googlade lite.

 

Jo, nått åt det hållet,m har kikat på de två, men vill ha något med temp-övervakning också... helst med så små sensorer att jag kan övervaka tempen på cpu och grafik där jag använder zalmankylning.

Link to comment
Share on other sites

Ytterligare en natt på jobbet...

 

[OT]

@ Rikard N

Har noll koll på prylar som finns innanför skalet på datorn  :happy:  ,men googlade lite.

...helst med så små sensorer att jag kan övervaka tempen på cpu och grafik där jag använder zalmankylning.

Hörbarhet & begriplighet nolla. :D

Lycka till i jakten!

 

Fu Sjöstedt

Leg Datadyslektiker

 

[Ännu mer OT]

Tröjtrycksprototypen jag (efter mycket svärande) lyckades prestera verkade hålla måttet, så imorgon får jag förhoppningsvis resultatet..

[sLUT OT]

Link to comment
Share on other sites

Sitter här och leker Dator lite på Kvällen.

Dagen spenderades på stranden och kom hem vid 19 tiden.

Morgondagen är också semester så jag ska väl till Stranden framåt kvällen med grillparty inkluderat.Morgonen ska spenderas på skjutbanan med barna.

 

Kanske dags å knoppa ska ner vid 7 tiden.

 

 

mvh

olaevil

Link to comment
Share on other sites

:) Kom nyss hem från en löprunda, rätt skönt att springa på natten egentligen, men ändå hatar jag att skjuta upp sakerna.

 

Typ "Ahh nu drar jag ut och springer... eller vänta, jag har ju massa saker att fixa (not) tar löpningen sen"

 

"Nu har jag styrt allt det där, nu äre löpning som gäller" så ringer polarn och frågar om man ska dra en pizza. Det kan man ju inte tacka nej till :P.

 

Sen måste jag ju smälta pizzan i ett par timmar och då hinner det komma nya ärenden ivägen. Så slutar allt med att jag får springa nu istället...

 

 

ber om ursäkt ifall ingen förstår kontentan av mitt inlägg, är trött som ett härke.

Link to comment
Share on other sites

:)  Kom nyss hem från en löprunda, rätt skönt att springa på natten egentligen, men ändå hatar jag att skjuta upp sakerna.

 

Typ "Ahh nu drar jag ut och springer... eller vänta, jag har ju massa saker att fixa (not) tar löpningen sen"

 

"Nu har jag styrt allt det där, nu äre löpning som gäller" så ringer polarn och frågar om man ska dra en pizza. Det kan man ju inte tacka nej till :P.

 

Sen måste jag ju smälta pizzan i ett par timmar och då hinner det komma nya ärenden ivägen. Så slutar allt med att jag får springa nu istället...

 

 

ber om ursäkt ifall ingen förstår kontentan av mitt inlägg, är trött som ett härke.

 

Tolkar detta som att du har ett fungerande elljusspår där du bor *j*vla solna kommun, mutter morrr* :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...