Jump to content

Har folk inget bättre för sig ;)


Guest

Recommended Posts

@Nifelhel

Har varit på middag hos henne och hennes nya kille samt ett stycke lillebror.

Är det här bättre skrivet då?

 

BTW:

Är det hon som gjort dig till en sådan ordpolis eller är det ett medvetet val? :D8-/

Mödrar är konstiga ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 621
  • Created
  • Last Reply

Skulle bara säga att man sitter o väntar på Svägerskans baggage som inte va med på den sista flygbiten mellan Houston-Corpus christi.

 

FAN alltid strul med något..

 

 

MVH

Olaevil

Link to comment
Share on other sites

0430

 

4 gäster, 1 medlemmar 0 anonyma medlemmar

Sandqvist , GoogleBot

 

 

GoogleBot hahaha trevlig prick

Tack för påminnelsen... behövde verkligen veta vad klockan var... ;)

 

Fick en liten utmaning via ICQ och jag var dum nog att anta den. Kan f.ö. rapportera att han fick pisk!

Link to comment
Share on other sites

Packar (läs:borde packa) inför Roskilde, åker via lite polare på vägen så tåget från stan går redan 14:20 imorgon (idag), frågan är om det är lönt att sova eller om man ska ta det på tåget. :D

 

Är ju ändå oceaner av tid kvar... :P

Link to comment
Share on other sites

Tja, nu sitter man här och försöker nyktra till såpass att det är ide att gå och lägga sig. Har varit en trevlig kväll här i Lysekil, i allafall där jag har varit B)

Mycket folk och ordningsmakten har säkert haft fullt upp men det verkar som dom har klarat det bra...... :)

Link to comment
Share on other sites

Jaha, så har man blivit väckt igen - av en stimmig granne.

 

Eftersom mitt tålamod är slut sedan två-tre veckor tillbaka har jag precis haft ett "hemma hos reportage" hos aset på våningen ovanpå. Vaknade (ska börja jobba 07.00) av att någon stod och tokhoppade på golvet ovanför samtidigt som vederbörande skrek som en idiot. Tunga basslingor borrar sig ned i betongen.

 

Efter denna totala uppsträckning, som jag nyss givit grannen, kommer det att vara omöjligt att somna om.

Link to comment
Share on other sites

Hade inget bättre för mig så jag läste "Slippa Värnplikt"stråden, alla 6 sidor. Mycket intressant läsning måste jag säga!

 

Vad kan man göra på internet nu för tiden? Jag har slut på idéer!

Link to comment
Share on other sites

Hade inget bättre för mig så jag läste "Slippa Värnplikt"stråden, alla 6 sidor. Mycket intressant läsning måste jag säga!

 

Vad kan man göra på internet nu för tiden? Jag har slut på idéer!

porrsurfa

Link to comment
Share on other sites

Hade inget bättre för mig så jag läste "Slippa Värnplikt"stråden, alla 6 sidor. Mycket intressant läsning måste jag säga!

 

Vad kan man göra på internet nu för tiden? Jag har slut på idéer!

porrsurfa

Sååååååååå ute.

Det måste finnas någonting nytt?

Link to comment
Share on other sites

Hade inget bättre för mig så jag läste "Slippa Värnplikt"stråden, alla 6 sidor. Mycket intressant läsning måste jag säga!

 

Vad kan man göra på internet nu för tiden? Jag har slut på idéer!

porrsurfa

Sååååååååå ute.

Det måste finnas någonting nytt?

det är aldrig ute med porr. sluta surfa mjukporr börja surfa bisarrporr för där kan man hitta böjelser som inte trodde existerade :blink:

Link to comment
Share on other sites

det är aldrig ute med porr. sluta surfa mjukporr börja surfa bisarrporr för där kan man hitta böjelser som inte trodde existerade :blink:

Precis. Efter att fått tillgång till Internet, så har jag lärt mig att en del människor kan göra saker med en 1,5 liters PET-flaska som jag aldrig hade tänkt på tidigare. Jag har även lärt mig hur människor ser ut innuti på ställen där jag inte direkt brukar titta i mig själv. Slutligen så har jag stött på en massa nya intressanta människor, som exempelvis "goatse", "tubgirl" och "german goo girls". Vem sa att Internet inte kan vara lärorikt och berikande? :=o

Link to comment
Share on other sites

sitter o försöker fixa magnet bromsen på min ambasadeur så jag kan ut o jerka i morgon. O för att inte bli helt knäpp så måste man kolla lite på vad som händer på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Borde nog gå och lägga mig... Men det är förbaskat svårt att somna...

 

@Joppe Tar du Harley'n När du ska ut och fiska? :D

det får bli micran så jag får med mig alla spön :D

Link to comment
Share on other sites

Sg Toll heter jag och jag är nykter forumist.... ;)

 

Fan, det är märkligt hur tiden far när man snackar lumparnostalgi med andra människor. Förbannat kul!

 

EDIT: Så där ja, nu borde man få hem BF2 Demot inom några timmar också. Innan dess: Återhämtning... aj fan ett CSI-avsnitt till!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.




×
×
  • Create New...