Jump to content

Har folk inget bättre för sig ;)

Guest

Recommended Posts

Är nu online 04.00 pga Mjukvarukrångel...

går in på soldf och vad ser jag jo:

2 spioner, 5 Publika medlemmar

Har folk inget bättre för sig mitt i natten ;)

Sova tex... :)

eller är det så svårt att hålla sig härifrån? ;)

• Replies 621
  • Created
  • Last Reply

jo, posten stänger ju såååå tidigt 18.00 :)

Gotcha, som gamla stabs/sambands-man så vet jag mycket om sömn som sekundärt behov. Bla felsöka fibertråd 05.00, 30h arbetspass osv... :)

Reflektion kolon:

Om man inte behagar logga ut, står man som inloggad dygnet runt då?

Märkte nu att jag redan var inloggad när jag skulle in på sidan...

/Den okunnige SäkAnd  :D

"Aktiva användare inom de senaste 15 minuterna"

Så - nä. Jag trodde också det i början, men det är bara vad man ser själv. ett klick på uppdatera så är du online 15min. igen.

Själv är man ju student så tidsperspektivet är väldigt snett

jaja så du är en sån där nudel ätande sak som äter direkt ur grytan :D :D

Jag vet hur det är att ha ett felvridet tids perspektiv för jag brukar i vanliga fall bara jobba nätter

Soldf forumet är ju nästan värre än knark... ;)

Leta upp tidningen "I Form". Jag tror det är i senaste numret som de tar upp internetberoende. Kände igen mig på allt för många punkter där.. Dags att dra ner liiite nu. Har t.o.m. funderat på att börja plugga. Lade man ner 10% av tiden man lägger här på studier så hade det gått riktigt bra i skolan... det känns inte som ett alternativ. ???

• 2 weeks later...

Hmm tja vad ska man säga??? Lite tunt med medlemmar inatt tycker jag.

Bara bri_span och Carl samt jag  uppe av alla 67? medlemmar men men det är dags att runda av nu för mej iallafall, jag har varit vaken i 24 timmar i sträck nu

• 2 years later...
Guest Mozza

Det finns ju medlemmar som befinner sig i andra tidszoner (vilket förvisso inte förklarar varför jag forfarande är uppe... ;) )

Då var det min tur att lämna mitt ett litet avtryck här inne...

Suttit och spelat GR sen ett par, tre, nja fyra timmarna tillbaka och ja, det är bara Andreas , Fu Gunnarsson och Googlebot vakna nu alltså...

Satan. Brorsan kommer ju i morgon bitti...

Får väl skylla på permission och nyligen avslutad krogrunda i goda vänners lag... :worthy:

Är man helt ledig i 2v blir det lätt lite...speciella sovrytmer, nu är det dock dags att lämna in, är ju en ny krog...eh...dag imorgon också...

Nyvaken och ska ge sig ut på morgonmotionen.  :worthy:

Älskar lördag-söndagmornar.

Helst seriöst Born, 03:37 kan inte, på något vis, kallas för morgon. 03:37 är natt!

Själv så somnade man innan nio i går därav den tidiga timmen, övningen börjar inte förrens om 1:35.

Edit: min forumsklocka går fel vilket betyder att Born var uppe vid 04:37, det ändrar inget, fortfarande mitt i natten.

Gson.

Man vaknar och ser solen vara på väg upp, sträcker lite på sig. Pussar sambon på kinden och får en grymtning tillbaka. Smyger ur sängen och tar på sig en skön träningsoverall, sätter igång datorn medan man tar ett glas juice och ett äpple. Ut i den friska morgonluften och ta några djupa andetag och sen börja småjogga lite på vägen som är helt bilfri vid den tiden. Smånjuter någon halvtimma eller så och sen kommer in och tar en snabbdusch och en kopp kaffe och en god macka. Sen kan man med gott samvete lägga sig ner i sängen och sova ett par timmar igen tills sambon ropar från köket att frukosten är klar. :worthy:

Ja, jag bor i radhus, men jag kör fan ingen volvo, och hund och barn är lågprioriterat här hemma ett par år till :o

EDIT morgonfingrar

• Forumsledning

Då säger vi det.. endast kommentarer i denna tråd mellan 00:00 och .. typ.. 06:00 ? ..för oss nattsvammlare

:D ;)

*Sitter och käkar pizza och försöker få mitt php-projekt och bli klart till deadlinen på måndag*

baaaaaaaaahh :)

..i skolan dessutom.. :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...