Partyman Posted June 14, 2006 Report Share Posted June 14, 2006 För er som vill ta en titt på Camp Clara från rymden gör så här: 1. Ladda hem Google Earth. 2. Starta det och välj i vänsterfönstret under "Search" och fliken "Fly To", där klistrar du in dessa koordinater: 6.38649466656, -10.801009075 3. Klicka på förstoringsglaset så hamnar du på udden. Bilden verkar vara tagen under LA 02 eftersom det är tält kvar ute. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arune Posted June 15, 2006 Report Share Posted June 15, 2006 Härligt, under LA03 fanns knappt något över Liberia mer än centrala Monrovia. Jag tycker det ser ut som delar av tältbyn finns men bara delar av de nya containerbyarna, kan tänka mig att det är slutet av LA02? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tyrfing Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Ja det dar ar defenitivt i slutet av LA02, skulle tippa pa borjan/mitten pa februari.. Fan vad man langtar tillbax nar man sitter o tittar pa satellitbilderna.. O nu med CV90B, mer utrymme i vagnen o allt.. perfekt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viewdex Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Himla trevligt för en anhörig att kunna spana på hur det ser ut i området Låter som det kan lösa sig med Taylor också... http://www.unmil.org/read.asp?newsID=1389&cat=pclip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Forssman Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 ingen som har koordinaterna till kampen i MeS? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holmlund K4 97/98 Posted June 26, 2006 Report Share Posted June 26, 2006 Memorys.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest anca Posted July 13, 2006 Report Share Posted July 13, 2006 har jag hittat rätt nu?: Google Maps byt till satellit och zooma ut ett steg så får man bild .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Partyman Posted July 13, 2006 Author Report Share Posted July 13, 2006 har jag hittat rätt nu?: Google Maps byt till satellit och zooma ut ett steg så får man bild .. Ja det är samma bild som på Google Earth. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts