Guest Lord Good Posted August 21, 2002 Report Share Posted August 21, 2002 http://www2.mil.se/article.php?id=365 Här har ni bra bilder att använda som avatarer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted August 21, 2002 Report Share Posted August 21, 2002 Tack för det. Nu kan jag skippa min finska avatar och köra med Södermanlands regementes vapen. The Swede *Pansarskytte i själ och hjärta* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 22, 2002 Report Share Posted August 22, 2002 Då byter jag med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurki Posted August 22, 2002 Report Share Posted August 22, 2002 hade lite problem när jag skulle välja avatar. kunde inte riktigt bestämma mellan pansarbaskern och p4's vapen.. man kan ju alltid bytta lite då och då.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 22, 2002 Report Share Posted August 22, 2002 Hemtrevligt! KA1's märke var rätt hyfsat ("televerksemblemet"), men jag vidhåller nog treudden tills vidare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Johanson Posted August 22, 2002 Report Share Posted August 22, 2002 Artregs vapen är väl finare än den lila utomjordingen så jag passar på och byter också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 22, 2002 Report Share Posted August 22, 2002 Har inte överlevnadsenheten något märke ?? Skulle ju vara tjäckt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu Johanson Posted August 22, 2002 Report Share Posted August 22, 2002 Menar du försvarets överlevnadsskola Fågel Fenix? Jo dem har ett med,..., fågel fenix på faktiskt och deras latinska devis mm. Eller snarare så har väl alla som är utbildadade överlevnadsinstruktörer rätt att bära det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 22, 2002 Report Share Posted August 22, 2002 Menar du försvarets överlevnadsskola Fågel Fenix?Jo dem har ett med,..., fågel fenix på faktiskt och deras latinska devis mm. Eller snarare så har väl alla som är utbildadade överlevnadsinstruktörer rätt att bära det. Japp, fast jag har också hört namnet överlevnadsenheten (samma sak??) Jag vet om Utb tecknet Granen samt instruktörsmärket med Fågel Fenix (Riktigt stilligt faktiskt :inlove ) fast jag undrar mer om det finns något sånt där regementsmärke (kan väl iofs inte heta det, men ni förstår nog ??? ) Något märke med kottar och barr eller nåt. istället för kanoner och svärd Finns det något sånt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 22, 2002 Report Share Posted August 22, 2002 woohoo se där man tackar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fu.Bar Posted August 23, 2002 Report Share Posted August 23, 2002 Har inte överlevnadsenheten något märke ??Skulle ju vara käckt Överlevnadsskolans dekal och också överlevnadsinstruktörernas märke. Försvarsmaktens överlevnadsskola Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.