Guest HF-HTR Posted December 13, 2002 Report Share Posted December 13, 2002 Glad LUCIA på Er alla från oss alla Link to comment Share on other sites More sharing options...
TangoXray Posted December 13, 2002 Report Share Posted December 13, 2002 Tja, "från oss alla" innefattar väl mig också. Men jag vill i alla fall säga GLAD LUCIA denna fredagen den 13:e.... /TangoXray Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 13, 2002 Report Share Posted December 13, 2002 fredag den 13:e , e inte de nån olycksdag lr nått sånt tjafs? :0 jaja glad otur på er då... :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted December 13, 2002 Report Share Posted December 13, 2002 Glad Lucia på er! (säger man verkligen "glad Lucia"?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Posted December 13, 2002 Report Share Posted December 13, 2002 (säger man verkligen "glad Lucia"?) Ja det undrar jag också... Glad Lucia iaf Själv har man varit och bowlat med skolan. Efter lärarnas luciatåg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArvidA Posted December 13, 2002 Report Share Posted December 13, 2002 Vi hade samling i idrottshallen... Vi nior stod för showen. Inte tillräckligt bra drag enligt mig men ändå ganska hyffsat. Sen blev det saft och lussebulle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 13, 2002 Report Share Posted December 13, 2002 Vårt lussetåg var för kort! Vi missade ju inga lektioner:-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede Posted December 13, 2002 Report Share Posted December 13, 2002 När vi satt i fikarummet på kompaniet i morse så hör vi plötsligt luciasången utifrån trapphuset. Problemet var bara att det inte var flickröster utan mansröster. In kommer sen en ung sergeant och en ung fänrik iförda snödräkt m/90 samt stjärngossehatt och stjärna vilt sjungandes samt utdelandes pepparkakor. Problemet med deras sång var att dom inte repat ordentligt så texten blev inte helt rätt. Man vaknade dock. The Swede Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted December 13, 2002 Report Share Posted December 13, 2002 vårat luciatåg i skolan ställdes in pga brist på intresse... dock fick man lyssna på industriarnas manskör Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.