M203 Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 (edited) Flashanimation, Dagens Nyheter. Mycket långa skägg. http://www.dn.se/content/1/c6/54/81/76/afg1.swf /P Edited May 28, 2006 by M203 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SFC Ljungan Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Tack så mycket för den, jag som precis kommit över missionssuget..... Snygga bilder! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ing Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Tack så mycket för den, jag som precis kommit över missionssuget..... Viiiisst! :P Som sagt, tokfina bilder och skön stämning med musiken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
M203 Posted May 28, 2006 Author Report Share Posted May 28, 2006 Otroligt landskap! Nu känns det inte lika kul att man tackade nej för två månader sen. Hursomhelst fina bilder! /P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
C DK012 Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Snyggt jobbat DN! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svanberg Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 (edited) Faaann!!! Tur att man inte alls blir sugen på att åka. Jag måste dock vänta tills skolan är klar. Edited May 28, 2006 by Svanberg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeBe Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Jahapp, bara att söka då... ...tur att ansökningstiden går ut i dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fogel02 Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Grymt bra jobbat av Dn Nu vart man ju nästan sugen på att söka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Vad heter låten? B) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
shisha Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Vad heter låten? B) Johnny Cash - Highwayman. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
709 Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Vad heter låten? B) Johnny Cash - Highwayman. Mer korrekt: Highwayman (dvs Waylon Jennings, Kris Kristofferson, Willie Nelson & Johnny Cash) - Highwayman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victor_r Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 ursäkta en okunnig, soldaterna på bilderna är de tillhörandet ett MOT? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.K Nilsson Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Jag måste hålla med att det var snyggt gjort. Dopping kan sägas upp med omedelbar verkan och DN träder in i funktion i stället. Till och med jag blev lite sugen.... J.K Nilsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdn Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 ursäkta en okunnig, soldaterna på bilderna är de tillhörandet ett MOT? Bilderna hör till det här reportaget som publicerades i dagens DN. Så svaret bör bli att soldaterna i bildspelet tillhör ett MOT. /mdn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Vad är MOT? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LT Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 Vad är MOT? Läs den här tråden och se om du blir klokare. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 En sökning på "Military Observation Team" på mil.se och forumet t ex kan nog ge en del matnyttigt också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victor_r Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 ursäkta en okunnig, soldaterna på bilderna är de tillhörandet ett MOT? Bilderna hör till det här reportaget som publicerades i dagens DN. Så svaret bör bli att soldaterna i bildspelet tillhör ett MOT. /mdn tackar mdn, jäkligt vackra bilder och johnny cash passar ju perfekt, vet nån om det finns någon del två på flashspelet eftersom det heter afg1`? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pbmin Posted May 28, 2006 Report Share Posted May 28, 2006 (edited) Nja det ar bade MOT soldater och Vakt och eskort. Skont bildspel dock. Ar ganska vackert har nere pa sina stallen... Edited May 28, 2006 by Pbmin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted May 29, 2006 Report Share Posted May 29, 2006 Fina bilder. Bra artikel i DN också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlitZz Posted May 31, 2006 Report Share Posted May 31, 2006 mycket snygga landskap. Sugen jag med, få se vad man säger när man rycker in, om man har lika stor lust. Dock va det lite läskigt att dom kör runt i jeepar. Man lär ju inte klara vägbomber med dom bilarna :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Status quo Posted June 3, 2006 Report Share Posted June 3, 2006 Jag gillade det där bilderspelet, kändes nästan dramatisk ibland.. fick en härlig lumpen/militär känsla i magen igen Afghanistan känns så jäkla avlägset när jag ser dom bilderna, oerhört vackert landskap men ändå känns det som de är på månen.. vetetusan varför.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Forssman Posted June 5, 2006 Report Share Posted June 5, 2006 jävligt nice! tyckte 5e bilden förstörde det lite. vilken jävla min - och jag med min humor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts