Jump to content

Utlandstjänst, krav och sånt

Guest

Recommended Posts

Gjort lumpen men det var ett tag sedan så jag undrar om det finns någon form av maxålder för att söka till någon utlandstjänst som vanlig menig?

Även om vad det finns för krav på färgseende, funkar det tex med viss defekt (är inte färgblind alltså)

Kan inte hitta information om detta

Tack, hittade minst svar på mina frågor... men är mer jag undrar om

Har reggat mig men det tar sin tid innan man är klar tydligen, och sista dag söka är imorgon 28 maj.

(Började på allvar tänka på detta häromdagen först, attans. Har dock funderat lite på det under längre tid, till och från, men alltid antagit jag antagligen ändå inte skulle platsa! (felaktigt måhända))

Tillbaka till verkligheten... jag vill gärna åka även om jag tror mina chanser är mikroskopiska i jämförelse (saknar meriterande civil bakgrund liksom körkort) Men det är ganska hopplöst få jobb här i det civila, färdig ge upp den biten, baah!

Räknar inte med att jag gjort annat än min värnplikt (x-8-8) som maskinman på båt (ser mig inte som att jag kan mycket om maskiner och sådant för det dock)

IBehörighetskrav och bakgrund som "uppgift saknas" och "uppdateras inom kort" säger mig inget alls!

Finns det något jag har en chans ett komma in på, hur liten den än må vara?

• Forumsledning

Ber om ursäkt för den långa väntetiden.. har vart på annat håll under några dagar.

Alla har chans om man söker, sen varierar självklart storleken på den chansen beroende på ens meriter och betyg.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...