Jump to content

f-n vad jobbigt?

Jesus Adam

Recommended Posts

Ska flytta i hopp med tjen (inte jobbigt!), därför ska min ungkarlslya bort.

Jävlars vad jobbigt/stressigt panikt artat det är med städningen! Städningen av SLC på kkv var rena rama drömmen jämfört med detta!!!!

Panik!!!!!!! 8-/

Är det då inte bättre att låta bli att flytta ihop??

Myten säger ju att det blir betydligt mindre sex ... o det vore ju synd :D

O dessutom slipper du städa...

Att "göra två flugor på smällen" enligt mitt recept 8-/

Inte av hyresvärd men av en massa löst folk som helst ska tycka att det känns jätte skönt att lägga en massa pengar för att komma över skönheten...

Sorry om du tyckte rubriken var fel. Men den speglar min stress (och det borde ju va rätt del av forumet iallafall...)....!!!

Hur kan det vara så mycket jobb? Håller man normala städrutiner och god ordning, återstår endast några timmars extra putsande, right?

(flyttade själv för ca 2 år sedan från ungkarls-tvåa till gemensam trea, ett satans kånjande, men stunsen var snärtig och putsen var god)

Bit ihop, ett lyft - allt ska med! Lycka till!

Hur kan det vara så mycket jobb? Håller man normala städrutiner och god ordning, återstår endast några timmars extra putsande, right?

(flyttade själv för ca 2 år sedan från ungkarls-tvåa till gemensam trea, ett satans kånjande, men stunsen var snärtig och putsen var god)

Bit ihop, ett lyft - allt ska med! Lycka till!

Är väl patetiskt överstressad och städar en gång till där det egentligen inte behövs....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...