Jump to content

Fråga til FVRF kursen

Recommended Posts

Jeg er medlem af det danske Flyverhjemmeværn og er uddannet Bevogtningsassistent af det danske Flyvevåben.

Jeg har via det danske Flyverhjemmeværn fået mulighed for at søge et sommerkursus ved FVRF.

Jeg har mulighed for at søge enten KU Bassäk eller GB Flygplatsskydsvakttjänst, men jeg savner noget mere information om kursusplanen for kurserne, så jeg kan vælge det kursus, som vil give mig det største udbytte.

Jeg håber derfor, at der er nogen her på forummet, der kan hjælpe mig med noget mere detaljeret kursindehold for de to kurser ?

På forhånd tak.

Vänliga hälsninger

Regstrup

Jeg er medlem af det danske Flyverhjemmeværn og er uddannet Bevogtningsassistent af det danske Flyvevåben.

Jeg har via det danske Flyverhjemmeværn fået mulighed for at søge et sommerkursus ved FVRF.

Jeg har mulighed for at søge enten KU Bassäk eller GB Flygplatsskydsvakttjänst, men jeg savner noget mere information om kursusplanen for kurserne, så jeg kan vælge det kursus, som vil give mig det største udbytte.

Jeg håber derfor, at der er nogen her på forummet, der kan hjælpe mig med noget mere detaljeret kursindehold for de to kurser ?

På forhånd tak.

Vänliga hälsninger

Regstrup

Ring;

FVRF på LSS, som håller i en av kurserna;

+4618-28 14 20

Kansliet;

+468-514 390 00

Fanns på FVRFs hemsida...

• 1 month later...

Kom hem från Sverige i söndags. KU Bassäk var ett jätte bra kurs tillsammans med pistolkursen på Glock :uzi

Tack til alle dom svenska kursdeltagarne. Ni är alla bra kombissar och soldaten :dribble:

Ochså tack til instruktörane og hjälparne :clap:

Vänliga hälsninger

Danskjävlan

Regstrup

:D

PS. Glöm inte att schicka alle era fotos til "den gamla gubben" :lala:

Regstrup Bra Jobbat !

Kul att ni Danskjävlar kunde ansluta !

Nu er jeg egentlig halv NORSK. så måske er det derfor jeg er sådanne en sur gammel mand. Så kan i ikke nøjes med at kalde regstrup for Danskjävel, jeg er bare en jävel.

hilsen Airborne (den gamle gut)

Egentligen så borde jag oxå klassas som Danskjävel. :)

Men lika sur och glömsk som du är Airborne kommer jag aldrig att vara.

Kul o träffa er båda. Vi kommer att ses igen.

Minimi:n är MIN!

"Affen" Hmmm Tittar ont på Airborne!!!

Egentligen så borde jag oxå klassas som Danskjävel. :)

Men lika sur och glömsk som du är Airborne kommer jag aldrig att vara.

Kul o träffa er båda. Vi kommer att ses igen.

Minimi:n är MIN!

"Affen" Hmmm Tittar ont på Airborne!!!

Jag förstår, om du inte vil klassas som dansk nu, du har möt Airborne. Lyckligtvis är han jo også halvt norsk ;)

Men det går jo inte heller att du klassas som finsk. då får du inte lov att gå med kniv (No more Striders and shit !!!) :banana

Om man inte vill vära dansk mera, hur lätt går det att bli svensk, flytta til Norrbotten och komma i Markförsvarssektionen inom FVFR ? :)

Vänliga hälsninger

Regstrup

Danskjävel

Edited by regstrup