Jump to content

Travian

Status quo

Recommended Posts

Har blivit tipsad om ett nytt spel som ni hittar på: http://www.travian.com/, Romarriket, spela som romare, galler eller teuton och bygg upp din stad samt för krig mot andra..

Edit: förtydligande, det är alltså ett spel du kan spela på internet via din browser, inte speciellt avancerat men bra för att slösa bort lite tid.

• 9 months later...

Vad sägs om att starta en gemensam soldfklan ? Jag kan dra igång en om ni vill ?

Skapad!

Förkortning: SOLD

Namn : Soldf.com

Om Blågul har någon invändning tar jag isåfall bort gruppen.

Vad sägs om att starta en gemensam soldfklan ? Jag kan dra igång en om ni vill ?

Skapad!

Förkortning: SOLD

Namn : Soldf.com

Om Blågul har någon invändning tar jag isåfall bort gruppen.

Testar med. En annan älskar spel som settlers. så detta blir roligt att testa.

Server 1

Bynamn: Inkorrupt by

Nickname Nordman

Kordinater för byn är 246/167

DXLs village hittar man på X249 Y-176

Har två grannar som verkar vara större än mig, får se hur det kommer gå. Håller på att bygga mina barracker nu.

omg ni är typ ett halvår sena... jag har redan lagt av med travian ju :D

Spelet blir inte speciellt roligt när man utrotat alla små grannar och det bara återstår stora allianser där ett krig skulle ödelägga större delen av världen, inga krig inga raids bara en massa build up av trupper och diplomatiskt tjaffs om 15 croppare

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 3 years later...

Ahh, Travian. det var ett tag sen

spelade ordentligt för några år sen. det blev väldigt lätt ett litet beroende pch jag spelade i flera servar under totalt 3 år

var beredd på att det kommer ta en stoe del av din tid om du vill vinna/hamnar i en bra och aktiv allians

kunde spendera timmar på att både planera och utföra kirurgiska attacker med 20 attacker landar med 1 sekund skillnad

det var egentligen väldigt kul (när man hittar en bra allians). Om det inte var för att det blev dåligt (dåliga ledare) på slutet av 5:e (tror jag) servern skulle jag säkert fortfarande spela

Samanfattning: kul men tidskrävande

• 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...