Jump to content

VM GULD

hellbeck

Recommended Posts

Det är så underbart att det inte kan vara på riktigt. Niclas Bäckström, sicken lirare... Kronwall, vilket hjärta. Nylander är GUD!!! Tjeckerna var 3:a på pucken som bäst.... :)

Också helt underbart att se hela svenska laget sjunga nationalsången. Det händer inte ofta...

Det är så underbart att det inte kan vara på riktigt. Niclas Bäckström, sicken lirare... Kronwall, vilket hjärta. Nylander är GUD!!! Tjeckerna var 3:a på pucken som bäst.... :)

Också helt underbart att se hela svenska laget sjunga nationalsången. Det händer inte ofta...

av någon anledning är hockeylandslaget bättre på just den delen...

Gött, sällan har en tredjeperiod i en VMfinal varit så avslagen

av någon anledning är hockeylandslaget bättre på just den delen...

Gött, sällan har en tredjeperiod i en VMfinal varit så avslagen

Om de var nationalsången du syftade på så måste jag också säga att det är ju nästan pinsamt att se landslaget i fotboll under nationalsången... Fy f*n... Har man äran att representera landslaget kan man sjunga med...

Bra att det gick bra för grabbarna iaf.

OT?: Vann inte damerna något större för inte allt för länge sedan?

Kom på silverplats i OS..... men får känslan av att du driver lite med oss! Du egentligen är ett stort damhockeyfan som bara ville slå ett slag för våra damkronor :Malaj:

Det som är kul med detta VM-Guld tycker jag är att det var fullständigt otippat. Tre Kronor hade ett på pappret betydligt sämre lag än inför OS så vilket värderar man högst? VM spelas varje år, OS vart fjärde osv.

@hellbeck

Tvärtom faktist. Kom och tänka på Damkronorna bara för att mor löste ett korsord med deras målvakt i bild i morse. Har inte orkat engagera mig i hockey ihuvudtaget den senaste tiden.

(varför känns det här som en kass undanflykt? :Malaj: )

@ söderman

Förstår dig. Nu är det Fotbolls-VM man går och tänker på hela tiden. Men samma dag som VM börjar så tar man ju studenten så jag väljer att se VM som en bonus ;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...