Mats Posted May 20, 2006 Report Share Posted May 20, 2006 Ett litet tips: Fall Sverige, mod till Close Combat V. Tyskland anfaller Sverige under senare delen av WW2. Inte hunnit testa igenom det riktigt än, men vi hade kanske behövt lite bättre pansarvärnsvapen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted May 21, 2006 Report Share Posted May 21, 2006 Kan ingen göra en GARBO-mod till CC5? Det här måste provas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
losec Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 Någon som provat? En annan måste nog vänta ett tag tills tentorna är klara.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 damn... nu måste man få tag i CC5 också!!!! någon som har tips om vart jag kan hitta det? (går bra att svara i PM) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 har någon lyckats ladda ner moden än? map paketet stannar på 80% för mig :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
losec Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 har någon lyckats ladda ner moden än? map paketet stannar på 80% för mig :( Fick hem den i c:a 100kb/s utan problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted May 22, 2006 Report Share Posted May 22, 2006 funkade för mig också på 4e försöket, 194kb/s Link to comment Share on other sites More sharing options...
simon Posted May 24, 2006 Report Share Posted May 24, 2006 Någon som kan förklara för mig hur man installerar modden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted May 24, 2006 Report Share Posted May 24, 2006 Någon som kan förklara för mig hur man installerar modden? tja, sök på forumet på den sidan du tankade modden, kan säga att det var krångligt och krävde 3 andra nedladdningar för att det skulle funka..... (bla patcha till 5.01) tyvärr är väl det de närmsta instruktioner jag kan ge :( Link to comment Share on other sites More sharing options...
losec Posted June 9, 2006 Report Share Posted June 9, 2006 Fortfarande ingen som har spelat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 Fortfarande ingen som har spelat? Jag har försökt, men har ingen aning hur man får igång moddar, sen laggade orginalet också (av någon hemlig anledning) så det var inte så skoj att spela det helt plötsligt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skuggan Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 jag har provat, och det var ett helsike att installera... ni får leta på CCV foreumet helt enkelt (gåt att hittta via länken i 1a posten) det är lite kul att spela som svensk, det erkänner jag, men spelar man som "försvarande" sida (dvs svensk) är det en barnlek att klara campanjen... så just nu kör jag som tyskar, och det är inte helt omöjligt heller kan jag säga.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dxl Posted August 4, 2006 Report Share Posted August 4, 2006 För att få en modd att funka: Leta först upp aktuellt mappack - ladda ner Ladda ner en pluginmanager se till att ha patchat orginalet Lägg pluginmanagern i en mapp utanför CC mappen och skapa i den mappen en mapp som heter plugins nu drar du över alla filer i mappacken till mappen "maps" ladda ner modden lägg in pluginfilen i mappen plugins starta pluginmanagern och installera modden frågor på detta? jag svarar gärna och hjälper gärna till med lite bättre instruktioner: hör av dig via PM så kan vi ta det på MIRC eller MSN och önskas det så kan jag nog lägga upp lite smått och gott på min server om det finns intresse, brukar ta lite tid att ladda ner grejer från CSOs sida ibland. DXL: CC spelare sedan CC1 för övrigt så tycker jag att Fall Sverige är en utav de bättre moddarna, lite tråkigt bara att kartan inte går längre söderut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.