Jump to content

Fall Sverige

Mats

Recommended Posts

Någon som kan förklara för mig hur man installerar modden?

tja, sök på forumet på den sidan du tankade modden, kan säga att det var krångligt och krävde 3 andra nedladdningar för att det skulle funka..... (bla patcha till 5.01)

tyvärr är väl det de närmsta instruktioner jag kan ge :(

• 3 weeks later...
Fortfarande ingen som har spelat?

Jag har försökt, men har ingen aning hur man får igång moddar, sen laggade orginalet också (av någon hemlig anledning) så det var inte så skoj att spela det helt plötsligt...

jag har provat, och det var ett helsike att installera... ni får leta på CCV foreumet helt enkelt (gåt att hittta via länken i 1a posten)

det är lite kul att spela som svensk, det erkänner jag, men spelar man som "försvarande" sida (dvs svensk) är det en barnlek att klara campanjen...

så just nu kör jag som tyskar, och det är inte helt omöjligt heller kan jag säga....

• 1 month later...

För att få en modd att funka:

Leta först upp aktuellt mappack - ladda ner

Ladda ner en pluginmanager

se till att ha patchat orginalet

Lägg pluginmanagern i en mapp utanför CC mappen och skapa i den mappen en mapp som heter plugins

nu drar du över alla filer i mappacken till mappen "maps"

ladda ner modden

lägg in pluginfilen i mappen plugins

starta pluginmanagern och installera modden

frågor på detta?

jag svarar gärna och hjälper gärna till med lite bättre instruktioner: hör av dig via PM så kan vi ta det på MIRC eller MSN

och önskas det så kan jag nog lägga upp lite smått och gott på min server om det finns intresse, brukar ta lite tid att ladda ner grejer från CSOs sida ibland.

DXL: CC spelare sedan CC1

för övrigt så tycker jag att Fall Sverige är en utav de bättre moddarna, lite tråkigt bara att kartan inte går längre söderut

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...